Duracellgirl*prøver* Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har shinet hele huset nå.. huff er et ork å begynne,men når jeg først setter igang så er jeg temmelig effektiv må jeg si.. litt stolt ja. hehe. Mamma kommer på barselvisitt også idag, hun bor 3 timer unna og har ikke sett tigergutten ennå. Ha en flott dag damer, jeg sitter nå bare å gleder meg til klokka kan bli sånn ca 15... da kan jeg hente storebror i barnehagen (litt tidligere enn vanlig) skal bli godt å få han hjem igjen, savner han jeg.
*Rutletutt* Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Er det 2-ukers kontrollen? Tiden går i såfall jemmen fort...trodde du nettopp hadde født, jeg;o) Milla er jo snart 4 uker...fyker av gårde her. Milla var 3705g da hun var 2 uker og tre dager. Godt å se at hun legger godt på seg - da viser det jo at jeg har nok melk til henne - slet sånn med det sist gang. Tobias lå dårlig på seg pga jeg ikke hadde nok melk til ham. Kos deg med besøk da - koselig når familien skal se de små for første gang:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå