Gå til innhold

Spare mer på BSU-konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fyllt opp BSU-kontoen min til max-beløpet når det gjelder skattefradrag. Er det noen som vet om jeg kan sette inn mer penger på den kontoen? Det er jo mye bedre rente der enn på sparekontoen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei tror ganske sikkert at da kan du ikke sette inn mere penger der.

Skrevet

trir ikke det går. Banken stoppen i hvertfall min automatiske sparing da den var full så jeg opprettet en ny sparekonto

Skrevet

Jeg tror ikke det men er ikke 100prosent sikker. Da jeg skulle sette inn siste beløp i januar fikk jeg besked om att jeg kunne sette inn 10 000. Men spurte ikke om jeg kunne bruke den til videre sparing. Skriv om du finner ut noe annet=0)

Skrevet

hva er maksgrensen da? hvor mye kroner og ører er det maks lov å ha på bsu?

mener dere forresten pr år? eller blir kontoen liksom "full" en vakker dag?

Skrevet

nei. Maxgrensa er 15 000 i året.

Min bank stoppet den automatiske overføringen jeg hadde da kontoen var fylt opp!

Skrevet

Jeg trodde at man kunne spare såmye man vil, men at man ikke får skattefrdag for mer enn 15.000. Men nå vet jegbedre, damer på Dib vet alt i hele verden tilsammen:-)

Skrevet

Det er egentlig det jeg tror også, sjekker med banken. De stopper det sikkert fordi det ikke lønner seg å spare mer...

Kan spare inntil hundre tusen, pluss renter.

Skrevet

For dere som lurer: Det er teknisk umulig å spare mer enn 100.000,- + renter på BSU-kontoen. Så da vet vi det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...