Gå til innhold

blir helt sjokkert over hva enkelte finner på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ble helt inn i dr phil her nå..gubben kuttet seg i penis så det skulle se ut som han hadde tatt å kuttet strengen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte skru på tvn nå hi hi for en type. Grrrrrrr =0( Syntes nesten ikke synd på slike damer.Når man er over en viss alder må man ta ansvar for eget liv. Stakkers unger.

Skrevet

ja det er sant..ofte så sier de at de blir for ungene,,stakkars ungene har det da ikke godt i ett sånt hjem..

Skrevet

før man har vært i en sånn situasjon har man ingen rett til å uttale seg. Han er jo psykopat på sitt sett. Sjalu. Gal. Hun giftet seg med han når hun var 19. Og han nesten 30. Allerede da hadde han overtaket. Siden da har han brukt vær ledige stund på å bryte henne ned psykisk. Dere aner ikke hva det er snakk om dersom dere ikke har vært utsatt for en psykopat.

Skrevet

kan tenke meg det..må være grusomt å være fanget på den måten der..tragisk

Skrevet

Hallo 11 år og tre unger med den idioten. Kan ikke dr phil riste litt vett i den dama GRRRR =0( jeg er gla jeg er så selvstendig att om min mann hadde klikka jeg godt kan lever flott helt alene med jentene. Man må ta ansvar for eget liv spes når man får unger.Bedre å være frisk alene enn syke med en partner.

Skrevet

hahahaha..ja, det er godt verden er sort/hvitt for deg solsikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...