Gå til innhold

Du er en syk person du!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym som hele tiden skal hakke på Ulmitica.

mest sannsyllig er det synd på DIN unge, for du er en fæl person! ihver debatt jeg ser så skal du si et eller annet stygt om at en person her inne kanskje ikke har hatt det sålett som deg.

jeg håper du brenner

det er DIN unge det er synd på

stakkars stakkars unge som har en slik fæl mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, har jeg gått glipp av noe?

Hvor er det hun har blitt hakket på siden du skriver det akkurat nå?

Skrevet

i kdiskusjonen

en som sa stakkars unge fordi hun har angst og sånn.

og det er ikke bare der. jeg har sett det ofte s ærlig om det kommre kontroversielle meninger. utrolig frekkt.

jeg håper den av dere som gjør dette får det vondt, det kunne like gjerne vært du som var ulmitica

Skrevet

Jaja... Tror kanskje det er du som er Ultemetica, HI.

Står ved at jeg ikke syns barn burde bo hos folk som er psykisk syke.

Skrevet

Ja ja, men da er det bra at du stepper inn som anonym du også og forsvarer henne........og setter enda mer fokus på problemene hennes. Det blr hun sikker glad og takknemlig for.

Skrevet

Til anonym:

Hvorfor ikke????

Faren min er psykisk syk og ja, det er og var vanskelig men jeg er veldig glad jeg vokste opp med mamma og pappa (mamma er frisk som en fisk) og ikke noen andre! Barn trenger foreldrene sine og man kan være veldig glad i barna sine og en god mor/far selv om man er psykisk syk. Det finns også mange grader og variasjoner av begrepet "psykisk syk" også. Den der syns jeg var rimelig drøy!

Men er klart du har rett til å mene hva du vil, syns bare du burde tenke nøye igjennom det en gang til...? Hva om du blir deprimert (som er en psykisk lidelse) ? Ville du satt bort barna dine til noen andre da? Du vet ikke hva livet vil følge med seg og hva du har i vente. Det kan bli deg en dag også som sliter.... Bare en tanke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...