Lunajenta og Alvegutten Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Synes magen er blitt mindre, kanskje lenger ned i løpet av natta...! Høres litt teit ut sikkert, men jeg merker det på en kjole jeg har, hvis jeg holder inn magen litt ser det nesten ut som jeg ikke er gravid!? Hadde noen murringer i går etter at jeg var litt for ivrig på støvsuginga, og da ble jeg litt engstelig.. Men det gikk fort over da, har ikke kjent noe siden. Men håper da ikke at lillegutten har tenkt seg ut enda...? Er jo bare 29 uker på vei jo.. Vet at han har snudd seg med hodet ned allerede, det så vi på ul på fredag, men de hadde vel merka det om han var på vei ut liksom? Uff, høres helt rar ut nå, men jeg blir jo litt engstelig...
wrch Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 hei ikke noe å bekymre seg for...sånn hadde jg det også. og jo lengre i sv.skapet du kommer jo lengre ned vil barnet synke så ta det heltmed ro:) mange ganger trodde jeg heller ikke at jeg var gravid men sålenge du kjenner spark osv...så er dte ingen fare:) lykke til:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Åh, så godt å høre! Blir jo så nervøs av dette, hehe, det er jo litt av en risikosport vi bedriver... Jeg kjenner masse spark hver dag, så da skal jeg prøve å slappe av og ta det med ro. Tusen takk for svar, og lykke til til deg og:)
wrch Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 ja vi har som regel instinkt til å bekymre oss for bagateller men...det er jo seff best å høre og få dette i klarhet hvis man bekymrer seg sånn at man heller får slappet av , det er helt klart:)hvis du stresser så stresser barnet ditt også vettu og av og til så kan magemønstret forandre seg veldig .jeg husker jeg drev å la inn ved i skjulet da jeg var ca 7mnd på vei og etter det så synes jeg at magen min ble mindre hehe men det var jo ikke tilfelle:)så noen ganger trur vi så mye rart hehe...men ikke bekymre deg , det er normalt.og kos deg og slapp av i det fine været som er ute nå sommerklem til deg og nurket
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Hehe, jepp, vet hva du mener, altfor flink til å bekymre meg.... Deilig vær ja, men nesten altfor varmt! Enda en av svangerskapets "gleder", haha;) Klem!
Noddy78, en av hver! Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Hei! Min mage blir sånn når h*n snur seg, så mulig babyen bare turner litt? Ble litt skuffet på siste kontroll på tirsdag, er i uke 35 nå og nå hadde h*n snudd seg til seteleie, krysser fingrene for en runde til!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå