Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Har akkurat 4 uker til termin da samboer må reise bort 2 dager. Han har fleksibilett og kan komme hjem på relativt kort tid men er allikevel litt engstelig for at ting skal begynne å skje akkurat den natta. Har jo ikke lyst til å være helt hysterisk og har sagt han bare må dra men tenker på det allikevel. Fødte to uker før termin forrige fødsel men skal jo veldig mye til da. Hva tenker dere?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Som du sier så kan han jo komme hjem på kort tid:) går nok bra ska du se:)
BabyV Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Det går nok bra. Som du sier så har du jo 4 uker igjen til termin. Men jeg skjønner hvordan du har det. Jeg og mannen min har vært fra hverandre i en uke nå og han kommer ikke før onsdag i neste uke. Og jeg har nå 3 uker igjen av termin. Og hvis det skulle begynne å skje noe nå så er han 130 mil unna så han vil mest sannsynlig ikke nå fødselen uansett. Men jeg slapper av og tenker at det skal IKKE skje noen fødsel før han kommer og satser på at slike tanker er med på å sørge for at faktisk ikke blir noe fødsel. Men etter torsdag i neste uke så er lillepia hjertelig velkommen når som helst. Tenk positive tanker, det hjelper på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå