Gå til innhold

Oppdatering fra legetimen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vert hos legen å tatt blodprøver for å se om stoffskifte mitt er ok siden den var litt høy sist. Spurte da litt om SA'ene mine. Jeg sa jeg lurte på om det kunne være hromonellt pga korte lutealfaser. Da kom hun innpå progesteron(visste det, soillte berre litt dum). Vi ble enige om å vente to sykluser til for å se om syklusen min stabiliserer seg, dersom den ikke gjør det kan jeg komme inn å få tatt en blodprøve. Så da får jeg berre vente å se, håper jeg ikke mister flere ganger, da hylder jeg, det er så ufattelig vondt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki.. Ja, hvis du ble fornøyd med det svarer, så er jo det fint. :) Er syklusen din skikkelig gale da? Går du ikke til akupnktur lenger eller?

Håper du slipper å miste flere ganger, ja.. Må være ufattelig vondt å gå gjennom det.. Også to ganger!

Skrevet

Er ikke helt fornøyd da. Fikk vite av en her på BIM at høytstoff skifte kan gjøre til at man mister. Dette er visst noe legene ikke alltid vet, så nå ble jeg veldig redd for at jeg har mistet to perfekte spirer pga det.

jeg skal til akupunktur dama på mandag, da skal jeg begynne igjen. Får høre hva hun kan gjøre med det

Skrevet

Hvor korte lutealfaser har du, Tryne_7pp og 2 SA? Min er også kort, 9-10 dager. Har hatt en SA og en EXU... Har også tenkt tanken om at det kanskje er pga for kort lutealfase...

Skrevet

Det varierer, har hatt 8-10 dager, før hadde jeg 12-14 dager. men nå skal jeg til akuounktur, så kommer det til å bli bra, hun klarte å fikse det sist gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...