smurfen :o) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Når jeg leser denne artikkelen. Skjønner ikke at folk ikke tenker mer! http://www.nettavisen.no/verden/article1300192.ece
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Uff ja, leste den jeg også! Helt utrolig spør du meg. Alle vet jo at om en bil står i solsteiken så blir den utrolig varmt inni den. Og selv om det var sol og varmt synes jeg det er merkelig å gå fra ungen alene i bilen så lenge!!
Millapril Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Er det virkelig mulig!? Blir så sint når folk ikke klarer å skjønne såpass. Dette skjer jo gang på gang også, vet virkelig ikke folk bedre? Stakkars liten, bra det gikk så greit med henne.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Mente ikke at det er ok når det er sol og varmt altså....leste svaret mitt nå og ser at det kunne helt klart tolkes feil ja.... Mente å si at jeg synes det er merkelig å gå fra ungen alene i bilen så lenge, uansett vær og temperatur, kaldt eller varmt....like ille uansett spør du meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå