Helnøtt med spire:) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Tygger dere grøte eller svelger dere den? Selv bare svelger jeg den rett ned hehe:)
Dotten Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hmmm. Har jeg ikke tenkt over, men makaroni derimot går rett ned
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Svelger den ja.. hehe.. tygger ikke på noe som ikke har noe tyggemotstand nei =P MEn den sirkuleres litt rundt omkring i munnen før den går ned, fordi den er så hærsens varm.. Jeg har ikke tålmodighet til å vente på at den blir passe varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå