Gå til innhold

hjelp,er jeg kanskje gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og kjæresten min har prøvd og bli gravid i flere år,jeg skal ha mensen i disse dager, kan jeg være gravid selv om jeg ikke har noen symptomer?? jeg har hatt en følelse av at jeg skal ha mensen, har hatt litt mensen smerter men det har gått over hver gang...

hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke testet?? Det sies jo at man kan teste i alle fall 3 dager før man forventer mens og få positivt resultat :)

Hvor lenge har dere prøvd? Lykke til med testing :)

Skrevet

vi har prøvd og bli gravid i 3 år,har bestillt time hos legen mi mange ganger, men har feiga ut hver gang, redd for resultatet, jeg hadde en kirurgisk abort for 5 år siden, så jeg lurer på om det kan ha skjedd noe med meg da, eller om det er kjæresten min det er noe galt men....(BUHHHU)

Skrevet

Da er det vel best at dere startet litt utredning ja :) Få kjæresten din til å ta sædprøve først. Min gyn ville i alle fall det før hun satt i gang mer behandling av meg.

Hadde nok ikke hatt din tålmodighet jeg :)

Skrevet

nei, jeg blir snart sprø, ønsker meg sånn en liten krabat :) noen som har noen tips om hva jeg kan bruke,eller gjøre for og øke sjansen til og bli gravid?? takk for støtten :)

Skrevet

Du kan jo prøve kjerringråd som å drikk litt slimløsende hostesaft (Solvipect) fra mens fram til eggløsning (ikke etter eggløsning, for da kan egget ha vanskeligere for å feste seg).

Bruke eggløsningstester for å kunne ha sex på riktig tidspunkt (hvis du kjøper de på babyklar.no, babyornot.no eller noen av de andre nettstedene så får du dem mye billigere enn på apoteket. Dessuten får du dem direkte i postkassa i en helt anonym hvit konvolutt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...