Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Kan dere hjelpe meg med noen forslag til en hyttegave?? Svigersøsteren min er akkurat ferdig med deres nye hytte, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe litt mer i innflyttergave til dem når jeg skal til byen senere idag. Har en bok som heter "hyttemat året rundt" eller noe sånnt, vet dem har hyttebok så det er ikke aktuellt. Noen som har forslag?? Tusen takk forr alle svar (håper det blir mange ;D)
stinky-monkey Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Vi fikk noen kule troll i bryllupsgave, ei trollkone og en troll gubbe, og de satte vi på hytta vår! De passer helt perfekt inn i en hytte synes jeg :-) Så det er mitt forslag: Pynte troll :-)
Dotten Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Er det strøm på hytta??? Om det kan du jo kjøpe noen små el-artikler. Enten til kjøkken eller bad. Ev. fruktfat i tre eller porselen, hva som passer best kommer jo ann på designet ellers i hytta. Vedbøtte e.l.? (om de har peis). Ev. peissett med blåse, tang, kost e.l. Hmmm. Et par gode lune tepper?? (til sofabruk). Lysestaker!!!!!!!!!! Ja, da kommer jeg ikke på mer for øyeblikket
Carnivale Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Er det hytte ved sjøen eller fjellet da? Fisker de? Går de turer? Kart over området, med kartlomme og kompass kanskje? Fiskeutstyr? Redningsvester til eventuell bår?
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hyttebok er kos. Hvor alle gjestene som besøker hytta kan skrive noen ord. Da har man gode minner og man kan se tilbake når folk var der sist. Veldig kos kan kjøpes på bokhandler =0)
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Tusen takk for mange gode forslag!! Skal se på endel av dem i byen!! Er det flere som har noen ideer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå