Gå til innhold

Oisann...gyn hadde visst riktig jo :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vare til lap i går og fikk beskjed fra legen at alt var normalt og at jeg var midt i eggløsning :) Så dersom jeg orket var det bare å kjøre på i går og idag :)

Siden jeg blødde etter operasjonen i går, var det lite aktuelt med sex dessverre :)

Hadde regnet ut ( i følge babyverden) at eggløsning skulle komme rundt 27.aug

Men siden gyn sa dette i går, tenkte jeg at jeg tar en CB digital el-test i dag bare for moro skyld.

OG DEN VAR POSITIV!!!!!!!!!!! Så her blir det sengelek når mannen kommer hjem fra jobb :) Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt var normalt!:)

Lykke til i kveld;) Håper det klaffer!!!

Skrevet

Tøft å klare å være motivert til sengelek når du var til lap igår, jeg syntes ihvertfall det var litt vondt med operasjonssårene!

Lykke til! :)

Skrevet

hehe..jo da, de er mer vonde i dag enn i går. Men siden vi nå har prøvd over et år, kan vi ikke la sjansen gå fra oss. Paracet er vel lov å ta :) Hehe...

Og det står i journalnotatet jeg fikk at eggløsningen skjer på høyre side, så da blir det å ligge på høyre side i natt i håp om å hjelpe de små tapre soldatene litt på veien :)

Skrevet

Hei turbotrollet.

Ser på en annen tråd her at vi har IKM samme dag. Kanskje vi kan følges i symptomjakten. Har ikke testet EL denne mnd jeg, blir så stresset av det. Håper dette kan være vår mnd. og alle her inne sin. En skikkelig babyboom.

Skrevet

Hei nemo :)

Ja, kan godt følge hverandre i denne spirejakten :) Blir spennende de neste 2 ukene da :)

Skrevet

Er så spennende hver mnd og blir så skuffet hver gang TR kommer. Denne gangen skal hun holde seg borte. Må få høre hvilke symptomer du får da, både innbilte og virkelige:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...