Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Vare til lap i går og fikk beskjed fra legen at alt var normalt og at jeg var midt i eggløsning Så dersom jeg orket var det bare å kjøre på i går og idag Siden jeg blødde etter operasjonen i går, var det lite aktuelt med sex dessverre Hadde regnet ut ( i følge babyverden) at eggløsning skulle komme rundt 27.aug Men siden gyn sa dette i går, tenkte jeg at jeg tar en CB digital el-test i dag bare for moro skyld. OG DEN VAR POSITIV!!!!!!!!!!! Så her blir det sengelek når mannen kommer hjem fra jobb Hehe...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Så bra at alt var normalt! Lykke til i kveld;) Håper det klaffer!!!
Dizzie_mortil3 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Tøft å klare å være motivert til sengelek når du var til lap igår, jeg syntes ihvertfall det var litt vondt med operasjonssårene! Lykke til!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 hehe..jo da, de er mer vonde i dag enn i går. Men siden vi nå har prøvd over et år, kan vi ikke la sjansen gå fra oss. Paracet er vel lov å ta Hehe... Og det står i journalnotatet jeg fikk at eggløsningen skjer på høyre side, så da blir det å ligge på høyre side i natt i håp om å hjelpe de små tapre soldatene litt på veien
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hei turbotrollet. Ser på en annen tråd her at vi har IKM samme dag. Kanskje vi kan følges i symptomjakten. Har ikke testet EL denne mnd jeg, blir så stresset av det. Håper dette kan være vår mnd. og alle her inne sin. En skikkelig babyboom.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Hei nemo Ja, kan godt følge hverandre i denne spirejakten Blir spennende de neste 2 ukene da
løveprinsen <3 Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Er så spennende hver mnd og blir så skuffet hver gang TR kommer. Denne gangen skal hun holde seg borte. Må få høre hvilke symptomer du får da, både innbilte og virkelige:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå