Gå til innhold

Da har jeg vært på ul - og har endret på nicket mitt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var ikke hundre prosent sikker, men trodde altså at det var en liten guttepjokk :D (hun var svensk, og hadde akkurat begynt å jobbe i norge..og i sverige opplyser de visst ikke om kjønn, så derfor var hun ikke så godt trent i å se etter akkurat det)

Han var ihvertfall søt og god, og lå med tommelen opp til oss :) Det som var vittig var at han har ligget og sparket mot én side helt siden jeg kjente første spark for noen uker siden, mens i går kveld kjente jeg plutselig spark helt i motsatt ende av magen. Da sa jeg til min kjære at "nå kan du banne på at han aner at han skal fotograferes i morgen, sånn at han legger seg dårlig til" - og jaggu hadde han ikke gjort nettopp det. Han lå med hodet så langt nede at hun hadde store problemer med å få tatt de bildene hun skulle, og etter å ha forsøkt en halvtimes tid, gav hun opp og sa at vi fikk komme tilbake om en uke eller to for ny ul, for "denne bebisen vil ikke flytte på seg". Men jaggu, idet hun sa det, løftet den lille bebisen vår på hodet sitt, ikke i mer enn 2 sekunder, men akkurat nok til at hun fikk knipset det bildet hun trengte, og så la han seg godt til rette nede i gropen sin igjen.. Flinke gutten, som hørte at jordmor var oppgitt :D

Han var frisk og fin, og så ble vi flyttet fra 19. januar til 14. januar - og det hjelper på det :)

Og til alle dere som var snille og svarte meg i går ang. deres erfaringer på ullevål; hun jeg fikk var søt og blid - litt snål, men hyggelig, og det var absolutt det viktigste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå masse! Jeg kunne vært på ul hver dag jeg...var selv på tirsdag, og det var kjempegøy!

Skrevet

Å, så kjekt at lille pusling var en pjokk, da:)

Tør dere å stole på resultatet og begynne å kjøpe blått, eller venter dere litt?

Skrevet

så herlig!!! Venter gutt vi og. Skal på UL igjen i uke 32 og skal be legen dobbelsjekke kjønn. Sånn i tilfelle......... :)

Skrevet

Så gøy! Og så bra at du fikk en god opplevelse!

Skrevet

Vi kommer nok ikke til å ta helt av med å kjøpe gutteklær enda, har tenkt å bestille en 3D-ul, fordi vi ble litt skuffet over å bare få ett eneste bilde med oss :/ Det var heller ikke et veldig godt bilde, så dermed ble vi enige om det. Så vi får vente til vi har vært der tenker jeg, er vel bare å hive seg rundt å bestille time :)

Og jaaa, jeg kunne vært på ultralyd hver eneste dag jeg og! Det var så koselig å se den lille putle og tøyse rundt inne i magen :)

Skrevet

Gratulerer masse og bra at du fikk en fin opplevelse du også. Morsomt at du også får gutt og har fått datoen fremskyndet fra 19, jeg fikk til 12, men hvem vet om vi sees på fødestuen?

Skrevet

Hehhe...du skal ikke se bort ifra det? Hvor er det du skal føde? Jeg skal på A.. :)

Skrevet

Gratulerer med den lille pjokken!

kanskje han er en spøkefugl og det viser seg å være en liten jente?

Skrevet

GRATULERER! Så godt det må være å vite at alt er bra med pjokken:)

Kos deg med det! Jeg har det ennå til gode:) Har time på Ullevål til onsdag! Jehuuu!

Skrevet

Det ville ikke overrasket meg - var nettopp sånn jeg kom til verden; poppende ut som en illsint jente; antagelig noe fornærmet fordi mamma og pappa hadde tenkt å kalle meg Pål, og KUN hadde kjøpt gutteklær til meg. Antagelig også derfor jeg bestemte meg for å få dem+legen til å tro at jeg var døv til jeg var rundt toårsalderen også - for å straffe dem :P Så er han/hun lik sin mor får vi en slu liten jævel :)

Skrevet

Du kan glede deg - det var en utolig opplevelse; akkurat like bra som de aller aller fleste har har sagt at det er! Fantastisk - og nå gleder jeg meg enda mer til 3d-ul! Oi,så mye å glede seg til! :DD

Skrevet

Jeg skal også på A:-)

Gøy å kunne følge hverandre:-)

Skrevet

Gratulere så mye med gutt:o)

Skrevet

Det er kjekt ja! Er jo gode sjanser for at vi skal vræææle oss gjennom det hele på samme avdeling, til samme tid :) Så da kan jeg liksågodt si det med en gang, så er det gjort; jeg beklager for ufin ordbruk og høyt støynivå :) (Sånn i tilfelle vi er inne samtidig, og du hører en svært sinna bergenser skrike som bare en svært sinna bergenser kan!) :)

Men det er veldig hyggelig da, da kan vi holde følge hele veien mot mål :)

Skrevet

Gratulerer så masse med en vellykket UL :o) ....koselig med lille pjokken! ...og dere får nok enda mere moro på 3D UL. Herlig å titte inn i den lille verden deres :o)

Skrevet

Jeg skal se opp for en illsint Bergenserinne;-) Selv er jeg dannet og klarer å holde kjeft for å skåne omgivelsene, neida, her er det av alle lungers kraft vil jeg tro. Begynte nesten å kile litt i magen. Har bevisst lukket ørene for "grusomme" fødselshistorier og har med vilje ikke akkurat tenkt så mye på hvordan dét blir...

Har begynt å glede meg veldig, var jo noen søte små nyfødte knøtt på kvinneklinikken når jeg var der og må innrømme at jeg studerte dem nøye... små nurkene. Er formen din bra? Jeg var vanvittig dårlig de første 3 månedene, men nå er jeg i super form så lenge jeg får en liten ettermiddagshvil. Har begynt med yoga for gravide hjemme på stuegulvet idag og skal på en yogatime med en personlig trener til uken. Er så trett på ettermiddagen når kursene går, så det orker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...