Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

veldig forskjell i pris på disse. Lurte på om noen har noe godt eller dårlig å si om enkelte merker.

Jeg ser på babytalker 1010, stroebrorens testvinner inne på lady og landstrykerens hjemmeside. Den er jo veldig billig i forhold til andre jeg har sett.

Kjekt å høre andres synspunkter på om dette er et godt kjøp, før jeg eventuelt kjøper den.

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, jeg ble nettopp rådet til å kjøpe en fra Claes Olsson (eller hvoran man nå staver det). Det er jo ikke noen babybutikk, men de har altså baby calls som vant forbrukertest, og kun koster kr 399, i motsetning til sånne i babybutikker som koster over 1000 kroner. Har ikke kjøpt ennå, men venninnen min som fødte for 2 mnd. siden har den billge og er kjempefornøyd.

Skrevet

jepp.. har kjøpt den selv. Topcom heter den

Skrevet

hmm.. fikk høre fra butikker som solgte den at den ga fra seg mye stråling, hadde tross alt en rekkevidde på 3 km.... de vi snakket med ville ikke hatt den ved siden av babyen sin pga det + at batteriene ble dårlige fort.

dette kan sef være et salstriks, men de sa d samme på to butikker så...

vi kjøpte supernova, noe dyrere men tok ikke sjansen på det med strålingen. dessuten har vi trådløst nett å det kunne gi en del forstyrrelser på de andre babycallene.

lykke til og håper du blir noe klokere i "jungelen" av utstyr..

Skrevet

Vi kjøpte en på Clas Ohlsson som var ELENDIG! Men har hørt at Topcom er bra. Den vi kjøpte hadde 2 kanaler bare og på den ene snakket var det engelskmenn som snakket...! Pass på lang rekkevidde, batteri/ikke batteri og mange kanaler...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...