Agne Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 I mårra er det hele to år siden jeg hadde sa. Jeg er nedtrykt i dag og kjenner meg litt oppgitt og trist. Det er så mange tanker som kommer fram i denne tiden, tanker som jeg helst ikke ønsker skal komme. Det er de uunngåelige tankene om å lykkes, å få det til og å nekte å gi slipp på drømmen om en liten baby. Jeg blir snart desperat, tror jeg... Jeg er nå inne i dag 23 i denne pp, kjenner meg litt ugravid, tror jeg. Håååååper jo på et under og graver i gamle minner for å finne ut symptomer som jeg kan klamre meg til. Tomt for slike minner. Vet bare at jeg ikke har merket noe de andre gangene før puppene har blitt ømme. Det er de jo nå, men det er de jo hver mnd fra el til ikm så om de er noe mer ømme nå det vet ikke jeg. Nå er jeg faktisk snart panisk, ja det er det rette ordet, panisk. Jeg vil ikke, vil ikke gi opp, jeg er full av angst for at overgangsalderen skal ta meg igjen og at alt bare skal ende opp som en drøm. Hva da med all tiden og kreftene som jeg har brukt, er det da bortkastet??? Sutre sutre sutre sutre ....god helg!!!!
Støggelset™ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Vil bare gi deg en stor trøsteklem! Har hatt SA selv, og vet at selv om det "bare" er en liten spire kan sorgen likevel være stor. Krysser fingrene for at spiren snart sitter!
atpåklatt08? Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 kjære deg bortakstet er det i alle fall ikke-alternativet hadde vært den gnagende tanken på at jeg burde ha prøvd mer-vanskelig er det uansett trøsteklem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Kjære Agne. Skjønner godt at en slik dag blir vemodig. Sender deg en god klem,og håper du får bedre og optimistike dager etter dette.Det skal mye til å takle oppturer og nedturer,men vi reiser oss de fleste av oss,selv om vi må tillate oss å bruke den tiden det tar...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Hei Agne Det er normalt at det går opp og ned når det gjelder følelsene og motivasjonen oppi dette. Sånn er det for meg også, det kan jeg love deg. Kjenner ofte på oppgittheten, men heldigvis er den ikke der hele tiden. Da hadde jeg nok gitt opp. Jeg har el i dag, og vi gjør det vi kan igjen.. En dag skal vi greie det! Håper du ser litt lysere på det nå, og at du kan få en flott overraskelse om noen dager. Klem
morella Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Ville også gi deg en "trøst og lykke til"-klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå