Lille søtnos Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hei Må starte med å takke deg for at du tar deg tid til å hjelpe både meg og andre her inne =) Det er første gang jeg har blitt spådd noen gang. Jeg tror at ting skjer av en grunn, men det ble faktisk litt rart å vite noe om fremtiden. Må si jeg ble litt paff for det du så, haha... Jeg har liksom tenkt at vi skal prøve å få enda flere barn, og at de skulle komme tettere. Men... vi er allerede velsignet med en nydelig jente, og jeg føler meg kjempe heldig dersom vi får ett barn til. Det er ingen selvfølge her i livet. Jeg håper at alt går bra med deg og dine valg i livet =) Hilsen mamma til
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 takk for fine ord....jeg har nok bestemt meg for å fortsette med sjamanmannen og fikk et råd fra lille pusekatt for en stund siden som jeg tok til meg... jeg er selv ikke feilfri og prøver å forandre meg også til det bedre og tror nok at om vi er 2 i et forhold som prøver å lime bitene sammen går det lettere..hehe tiden vil vise... klem...og lykke til med barna...
Lille søtnos Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Ja, det er i motgang forholdet blir sterkere. Selv om det ikke føles slik når ting er vanskelig. Lykke til =) Må legge til, sjaman, at jeg er utrolig nysgjerrig på dine evner. Jeg synes det er utrolig at noen mennesker kan se ting vi andre ikke ser. Har du alltid hatt det slik, eller har du gjort noe for å få det til? Har du "alltid" rett? Hva gjør du dersom du ser noe som ikke er bra, unngår du da å si noe om det? Uff, mange sprørsmål det her. Nysgjerrigheten lenge leve... =)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Det merkelige med å kunne se ting er vel egentlig at jeg selv aldri har kunnet forklart ting...jeg sa bar OK der var magefølelsen IGJEN rett... har jo aldri trodd jeg virkelig kunne se ting...ofte spurt meg selv hvorfor jag alltid kom opp i situasjoner og hendelser som var positive for meg...alle har alltid sagt at jeg var født med gullhår i ræva haha ofte lurt på selv hvorfor akkurat jeg fikk tilbud om en jobb uten å søke ller hvorfor jeg vant på hester...hvorfor jeg alltid fikk ting jeg drømte om og slikt...forklarte det bare med at JA jeg var født med gullhår haha så kommer jo faktoren som jeg tror spiller mye inn...ha et stort hjerte og være positiv hele tiden....jeg ser alt positivt...er ikke en livsglad dritt men frem til nå har alt gått vel...derfor tror jeg at det er grunnen til at jeg ikke ser så mye negativt...er nesten immun for negativitet...haha og så sier jeg bare som mannen: har man det største hjertet man KAN ha og greier å tilgi sine verste fiender...og gjør gode ting...så kommer det tilbake...UANSETT... jeg har 2 personer jeg burde HATE...ønske til helvete egentlig...men jeg trøster meg med at de får sin lønn....en dag...og jeg får min...så får jeg bare bruke tiden her på jorda så godt som mulig...å hjelpe de jeg kan hjelpe... ellers har jeg jo lært teknikker for å få frem ting da og det er jo litt komisk noen ganger...men har lært meg å leve med det...selv om jeg ser gule underbokser og kjærester som klår på pupper til vedkommende jeg spår haha sånn er det bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå