Gå til innhold

Håper virkelig de får fengselstraff!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1955119.ece

Er det mulig...stakkars unge som har så idiotiske, slemme, uvitende foreldre. Trenger ikke mye hjerne for å tenke seg til at ungen kom til å bli kokt inni der!! Uansett, hva hadde ettåringen å gjøre alene i en bil i 50 minutter?!? Synes til og med det er grunn nok til at foreldrene skal bli straffet jeg da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To ord: Ressurssvake foreldre...

Skrevet

Dessuten; varmt eller ikke, så kan man da ikke la en ettåring sitte alene i bilen i 40-50 minutter mens man er og handler! Er det mulig å være så til de grader korka...?

Skrevet

Ja, det hadde virkelig vært det mest rettferdig, at de fikk fengselsstraff. Men for barnet så tror jeg ikke det er den beste løsningen,dessverre. Det er traumatisk for et barn å bli skilt fra sine foreldre, og 2 år er fryktelig lenge for en toåring. Og det er traumatisk nok om det bare er moren eller faren som forsvinner. Enten bør de få veldig tett opppfølging av barnevernet i årene som kommer, eller barnet bør bli plassert i fosterhjem og heller skilles fra sine foreldre for godt. Vet om ei eldre dame som sliter psykisk nå fordi hun ble adskilt fra sine foreldre i et halvt år da hun var 2 år.

Skrevet

Må si meg så enig med mamma78 her. For barnet hadde de trengt oppfølging og hjelp til å bli litt mer virende.

Skrevet

Huff stakkars lille.... Er såååå mange dumme folk der ute. Ille når de går fra dyra sine i en glovarm bil som man leser alt for ofte om, men når man klarer å gå fra et hjelpeløst lite barn. De skulle f... meg mistet foreldreretten i sånne tilfeller.

Skrevet

Men dattra deres kunne jo ha dødd! Det at man ikke skal sette i fra seg unger i bilen aleine i varmen er noe ALLE veit. Det må jo være noe alvorlig galt med disse foreldrene...

Skrevet

De får sikkert sone hver for seg. Det er jo vanlig å ta hensyn til at folk har barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...