Venter på 3_de spire Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Heisann!! Vurderer å bruke el-tester nå når vi tar ut spiralen. Hvor mange bør jeg kjøpe? Hvor ofte tar dere dem? Hvilket slag bør jeg kjøpe? Masse spørsmål. Håper på svar! Ha ei god helg alle sammen, med masse kos!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg bruker kun CB digitale tester. Syns de er så greie, for man slipper jo å tolke streker Kjøper dem på babyklar.no eller babyornot.no så får man dem billigere. Der er det 7 tester i en pakke. Jeg har ca 32 dagers syklus og starter testing på dag 16. Har da fått positiv test på dag 17 eller 18. Dermed har man jo en pakke i 2 perioder
Venter på 3_de spire Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Takk for svar! Da kjøper jeg på babyklar.no, så har jeg det klart. Bruker du Clearblue digital?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jepp, bruker de ja. Er så veldig greie for er testen positiv kommer det jo opp et bilde av et lite egg Ikke til å misforstås
Venter på 3_de spire Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Da kjøper man bare pinner da etterpå, når man har brukt opp de 7 som følger med?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Nei, må kjøpe hele pakken på nytt. Det er litt kjipt da. Det sies at den holderen kun har nok batteri til de 7 testene som følger med i pakken
Venter på 3_de spire Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 OK!! Takk for svar! Ha en kjempe fin helg!!!
norddame Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Kjøpte clearblue sin digitale, og har brukt den i noen dager nå. Trodde jeg skulle ha EL i dag, og det var helt rett. Fikk et smilefjes og to streker på testen i dag. Jeg har tatt testen i 5 dager nå, men visste sånn cirka når jeg skulle ha el. Må nok ut å handle en pk til hvis ikke det funker denne gangen. Håper selvsagt at det funker. Ha en flott helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå