Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere hjemme? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på gulv, bad, støvsuging, og støv tørking, alt liksom... prøver selv å gjør d hver uke, men blir litt sløv innimellom og da kan d fort gå 2 uker... tenker litt på lille gullet som skal ligge på gulvet, vil ikke at hun skal inhalere støv! hehe =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvsuging blir det 1-2 ganger i uken, badene hver uke, støvtørking... tja, hver tredje måned? Tar det når det begynner å se ille ut, hehe... Gulvet vasker vi vel ca en gang pr måned, føler ikke det trengs oftere. Når mini begynner å åle og krabbe kommer jeg/vi til å støvsuge sikkert annenhver dag og vaske gulvet en gang i uken minst og fortsette med det til han begynner å gå :-)

Skrevet

vasker golvene, badet og tørker støv hver mandag. og går over golvene med tørrmopp som regel en gang til dagen! jenta mi krabber og uansett hvor ofte jeg går over gulvene, blir hun alltid skitten på knærne..hm...=)

Skrevet

Støvsuger gulvene annenhver dag. Skifter på sengene 1 gang i uka. Til han minste 2-3 ganger i uka, ser litt an... Vasker gulv og tørker støv, vasker bad etc. 1 gang i uka. Vasker vinduene etter behov, men ca 1 i mnd.

Skrevet

Aldri, det gjør vaskehjelpen.

Skrevet

så flinke dere er! jeg tar skippertak når det ser ille ut, vanligvis bare støvsuging og en runde med swiffer dustern

....får skylde på ammetåka:p

Gjest Renate&nydelige christina06
Skrevet

Vi vasker huset/støvsuger 1 gang per uke.

Ellers støvsuger jeg og vasker badet ved ekstra behov..hatt mye besøk osv:-)

Liker å ha et fint hjem, viktig for å trives.

Skrevet

Vaker gulv 1-2 ganger pr uke, badet ca 1 gang i uka, støvtørking hver måned, støvsuger ikke så ofte som jeg vasker, tar det meste med moppen. Vinduer har lav prioritet her i huset, hehe. ;)

Skrevet

Støvsuger ca 2 ganger i uka, vasker gulv etter behov, støvtørking annenhver uke ca, bad og do en gang i uka.

Vinduer... ehhh... ikke akkurat høyeste prioritet her, nei, hehe. Tar dem når jeg ikke ser ut :-)))

Skrevet

støvsuger vær dag,tørker strøv 4 ganger i uka,vasker gulv 4 ganger i uka,toalett drar jeg over vær dag,badekaret vær dag etter vi har dusjet,vinduene 1 gang vær 2 mnd:O)

Skrevet

OJ! Hvordan har du tid til d?? Jeg vasker gulv/mopper en gang i uka, el oftere v behov, do/bad en gang i uka, støvsuger gangen 2-3 g uka, skifter sengetøu en gang i uka. Støvtørking er nedprioritert desverre, prøver å gjøre d hver el hver annen uke men, samme med vinduer(har liksom ca 25 doble "todelte" vinduer så d tar jo eeevig tid..), dusjen ved behov.. Vasker klær hele tiden, er veldig nøye på d..

Skrevet

huff jeg skjemmes nå.. vi støvsuger ca 1 gang i uken.. tørker støv ved behov..

men har ikke vasket siden juL!!! seriøst ille

hadde vi hatt parkett hadde det vært mye enklere,her er det ubehandlet tregulv som vi må bruke noe spesialsåpe i osv.. styr synes jeg.

men skal vaske snart.. og i allefall når babyen begynner å krype..

Skrevet

huff, hver dag. Tørker ikke støv, men vasker badet, gulvene, støvsuger gangen....har to gutter som er ekstreme til å søle, rote osv..:(

Skrevet

Vanligvis en gang i uken - men støvsuger hver dag (med en liten en på 2,5 år som spiser skiver i sofaen trengs det...) Men nå etter at mini kom har det blitt slett med husvasken, ja:o(

Skrevet

Hehe artig å lese denne tråden her, når den samme var oppe på BIM lurte jeg på hvordan i alle dager folk hadde tid til å vaske så mye, for der vasker visst alle så å si hver dag!

Her støvsuges det to ganger i uka, vasker bad en gang i uka eller oftere, støvtørking ved behov ca. en gang i uka, på kjøkkenet vaskes det over benkeflater og vasken etter middagen er ryddet inn hver dag.

Er litt dårlig på å rydde bort klær etter de er brettet sammen da, så ligger en del på badet og på spisebordet (der er det lettest å legge de når de er tørre :P)

Skrevet

Bruker for øvrig ikke spisebordet til å spise på da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...