3 herlige jenter! Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 hva heter apparatet som man kan høre hjertelyden til barnet hjemme??? noen som vet??? Klem
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 er du over uke 27 kan du høre med en tom dorull eller jordmorstetoskop men antar babywatcher er ordet du leter etter!
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Eller bare legge øret inntil magen:) Det gjør mannen min..
3 herlige jenter! Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 er ikke lenger enn uke 16.... er barn nr 3- men merket spark fra nr 2 fra uke 13, og nå kjenner jeg ikke noe- blir helt sprøøøø... skal ikke til jm før om tre uker!!!!!!!!!!! men hvor får man kjøpt sånn babywatcher??? finner ikke noen på finn.no
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Om du ikke merker spark skal du kontakte lege slik at du får sjekket det, du skal IKKE trenge å vente! Så lenge du har kjent liv så bare ta kontakt. Mange klemmer fra
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Med førstemann kjente jeg liv i uke 17, med andremann i uke 13-14 og denne gangen kjente jeg ikke noe før uke 16-17 tror jeg så jeg vet hvor frustrerende det er!!! Men her var alt bare fint altså. De ligger jo litt forskjellig der inni + at morkaken lå litt annleis denne gangen. Lykke til! Det kommer nok noen små små dult snart tenker jeg;)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Ja, leste ikke det at det var nr 3 du ikke kjente. Trodde det var nr 2 du hadde kjent og så ikke kjente noe jeg. Kan nok tenkes at kanskje morkaken ligger i veien for at du kjenner noe? Ei venninne av meg kjente ikke liv før i uke 20 og det med tvillinger hvor man skulle tro at det tidligere ble trangt om plassen. Lykke til:)
3 herlige jenter! Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 he he ja det gjør nok d- har vært hos jm i uke 13, hun har ul så alt stod bra til- og så er jo ikke minstejenta mer enn 1,5år og ligger litt igjen rundt livet etter henne så kommer nok snart som du sier:)) lykketil du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå