Gå til innhold

hjelp- hva heter det igjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva heter apparatet som man kan høre hjertelyden til barnet hjemme??? noen som vet???

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver på babywatcher

Skrevet

er du over uke 27 kan du høre med en tom dorull eller jordmorstetoskop :) men antar babywatcher er ordet du leter etter!

Skrevet

Eller bare legge øret inntil magen:) Det gjør mannen min..

Skrevet

er ikke lenger enn uke 16....

er barn nr 3- men merket spark fra nr 2 fra uke 13, og nå kjenner jeg ikke noe- blir helt sprøøøø... skal ikke til jm før om tre uker!!!!!!!!!!!

men hvor får man kjøpt sånn babywatcher??? finner ikke noen på finn.no

Skrevet

Om du ikke merker spark skal du kontakte lege slik at du får sjekket det, du skal IKKE trenge å vente! Så lenge du har kjent liv så bare ta kontakt.

Mange klemmer fra

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv i uke 17, med andremann i uke 13-14 og denne gangen kjente jeg ikke noe før uke 16-17 tror jeg så jeg vet hvor frustrerende det er!!! Men her var alt bare fint altså. De ligger jo litt forskjellig der inni + at morkaken lå litt annleis denne gangen.

Lykke til! Det kommer nok noen små små dult snart tenker jeg;)

Skrevet

Ja, leste ikke det at det var nr 3 du ikke kjente. Trodde det var nr 2 du hadde kjent og så ikke kjente noe jeg. Kan nok tenkes at kanskje morkaken ligger i veien for at du kjenner noe? Ei venninne av meg kjente ikke liv før i uke 20 og det med tvillinger hvor man skulle tro at det tidligere ble trangt om plassen.

Lykke til:)

Skrevet

he he ja det gjør nok d- har vært hos jm i uke 13, hun har ul så alt stod bra til- og så er jo ikke minstejenta mer enn 1,5år og ligger litt igjen rundt livet etter henne så kommer nok snart som du sier:))

lykketil du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...