Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er det noen som har noen gode tips til godt tilbehør til Ørret?
Kamomille Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 poteter, rømme eller kryddersmør og agurksalat. kanskje ikke så veldig spennende, men veldig godt:)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg synes det er godt med grov salat og ris til. (kanskje en dært med rømme for de som liker det)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Fløtegratinerte poteter og litt gulrot
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 he, he....elsker fløtegratinerte poteter, men har aldri tenkt på det i kombinasjon med ørret:) Nå om sommeren liker jeg veldig godt å en god grønn salat til med masse paprika. Til saus bruker vi enten - tzatzici? Rasper en agurk etter at jeg fjerner innmaten, strør salt på og presser ut vannet. Tilsetter det i matyoghurt som er smaksatt med pepper, sitron og hvitløk - sennepsaus (barna sin favoritt) Matyoghurt smaksatt med honning/balamico sennep eller dijon og flytene sennep.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 glemte å skrive at jeg vi bruker nypoteter til nå, og resten av året instisterer barna på "pressa potet". Kokte poteter som blir skvist gjennom en potetpresse slik det ser ut som ris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå