Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og var fornøyd med kvalitet, pris, lenge på hår, lukt, levering osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarn har vi kjøpt fra, lukter ikke, helt gjevn lengde på hår, kostet vel 750,- tror jeg det var, men så er det også ubehandlet ull, mye bedre for barnet som skal ligge rett på det.

Skrevet

har kjøpt på simobutikken, betalte 249,- på tilbud.. men om ikke så hadde jeg valgt fra barnas hus eller reflex - syntes de så gode ut og kostet 299-399,- skal du ha det i vognen må du passe på å ikke kjøpe så stort mens til seng eller stuegulvet så kan du ha større :D

Skrevet

Har kjøpt fra goingen. betalte 500,-(men det var vel halv pris tror jeg) for pose der hele "overdelen" kan tas av så det blir to deler hvis man vil...

Lukter ikke noe, ubehandlet ull og kjennes veldig godt ut :)

Skrevet

jeg kjøpte i Danmark. Men babyen min likte det ikke. Ville ikke sove på det. Men jeg prøver igjen med nye babyen...

Skrevet

Bestilte hos Nøstebarn. Det er i merinoull, godt egnet til små gullunger (nostebarn.no). De selger dem i tre ulike lenger, lett å tilpasse alt etter hvor stor vogn/seng/vugge en har. Gå inn på hjemmesiden, du kan lese en del om de der. Kjenner flere som har kjøpt der, gode tilbakemeldinger. Kjøpte et på Jysk til første man (tenkte at ull er ull...). Det er lenge siden det havnet i bosset, syntes ikke det var noe (lukt etc).

Lykke til!

Skrevet

Har nettopp bestilt på Nøstebarn. De har høsttilbud på lammeskinn nå. Kjøpte et i str. 80 til vogna og et i str. 90-100 og betalte drøyt 1000 for begge

Skrevet

det er jo ikke noe tilbud på nøstebarn??

koster jo 730 kr for str 80.

når kjøpte du der?

Skrevet

ja... lurer på det jeg oxo....

Skrevet

Jeg bestilte på barnashage.no og er IKKE fornøyd. Luktet sau selv da den var innpakket. ( gikk hjem fra postkontoret og lurte på hvor iall verden de hadde gjødslet... og jeg bor ikke på landet) Da jeg pakket den opp var lukten så stram at jeg fikset ikke ha den i nærheten. Luktesansen min er veldig bra nå som jeg er gravid, men dette var ufyslig. Kan hende den blir bedre når jeg har vasket den, men det tør jeg ikke satse på for da kan jeg jo ikke levere den tilbake lenger..

Det blir nøstebarn på meg, men da stikker jeg innom butikken deres og lukter på skinnet før jeg kjøper den..

Skrevet

Det lukter litt, men ikke saue lukt, noe de prepper skinnet med, men det luftes bort,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...