Gå til innhold

Tåpelig spmål, men til alle som fyrer med ved.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange favn kjøper dere inn før vinteren?

Har jeg kjøpt ALT for mye???? Fikk sjokk da traktoren kom med et mega-lass her.

Så sier han: " Jeg er tilbake om en time med resten"

Øøøøhh, ok! Skal bare starte å stable jeg da. Blir sikkert ferdig i februar???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye har du bestilt da??

Vi bestilte 3 favn (7 paller) og forventer å klare oss med det hele høsten/vintern/våren.

Skrevet

Ehhh... 5.

Er det for mye?! Kommer til å fyre i to ovner i perioder også..

Skrevet

Nei for om dere har behov for å fyre i to ovner regner jeg med deres hus er mye større en vårt, så da er det sikkert ikke så feil regnet.Og bedre med litt ekstra i tilfelle en vargavinter en at man plutselig står tom.

Skrevet

Ja, sant:-)

Vi har jo lagringsplassen, så da er det jo like greit.

Kan jeg spørre hva du betaler for favna?

Skrevet

Vi betalte ca 1.500 for favnet. Men da var 5 paller ren bjørk og 2 med blanding.

Skrevet

Oi!

Jeg betalte 1600 favna jeg, tilkjørt vel og merke. Men det var ikke bjørk, da...

Skrevet

He he 5 favn, stort hus eller så må du fyre feil he he. Vi har to favner og har masse igjen fra i fjor........

Fyrer du slik gubben gjør er det ikke rart alt forsvinner i en fei he he

Skrevet

Ja men dette blir jo et ca pris siden vi ikke kjøpte i favn men i paller. Vi kjøpte 7 paller og jeg kan jo ikke ganne på at det blir 100% 3 favn.

Jeg er også litt usikker på hvor mange paller som var bjørk og blanding. Det er mannen min som har full oversikt over dette. Så ta det som Ca pris.;o))

Skrevet

Jeg betalte 2000 for 2 favner...............ha ha men vil jo bemerke at jeg faktisk har flydd litt rundt med motorsaga å hjulpet til da............................... Dæven motorsag er gøy!

Skrevet

Nei, jeg har lært meg hvordan, men bedømminga er ikke helt 100% enda:-)

Huset er stoooooooort.

Alt for stort!

Skrevet

He he, men bedre for mye enn for lite da. Vi har vannbåren varme i alle gulv i første egt så de står på også om vinteren. Slipper da å fyre noe sinnsykt.

Skrevet

Ja, det er knall, svigers har det:-)

Vi har varmepumpe på kjøkkenet da, men det varmer ikke opp andre etg og stuene. Bare kjøkken, gangene og soverommet til lillemor.

Skrevet

Ja det er digg, våkner til normal tempratur på soveromsgulv og alle badene. Ei venninne har et gammelit hus og det er noe så sinnsykt kaldt på morgenkvisten på vinteren altså...

Skrevet

Hugger selv vi, men 5 hørtes da helt ok ut. Bedre med for mye enn for lite..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...