ailska Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Var på UL i dag. Alt sto bra til med barnet. Haddet et virkelig aktivt barn inne i magen, legen hadde problemer med å få målt det han skulle. Barnet lå nesten ikke stille. Nå er jeg så utrolig lettet over at alt står bra til. Ønsker alle hær inne en riktig god helg.
Kakebakesøte Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Gratulerer så mye med den lille aktive astronauten KjempeDEILIG å få bekreftet at alt ser fint ut inni magen. GOD helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå