Gå til innhold

I dag er det UL!!!! :) :) :) :) :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!!!!

Gleder oss masse!!

Og etter på blir det ut å se på vogner, og kansje kjøpe noe småtteri til babyen. For etter UL hadde jeg tenkt å begynne å handle.

Også blir det middag på Burger King i dag.. *sikle* hehe... En nr 1, med stor meny og tja, kansje jeg skal koste på meg en cola i dag da.. eller kansje sprite... Jepp... sprite som i brus ja.. ;)

Håper alt står bra til med den lille.. Og at det bare er en der inne.. hehe.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er heeeeelt sikkert kjempe bra:)

skal du vite kjønn vennen ??=) Huff.. jeg er jo ikke online før søndag kveld jeg, kan ikke du sende en sms med info etter UL??=) er såå nyskjerrig..

Jeg har UL på tirsdag jeg, herregud som jeg gleder meg.. Grua meg egentlig først vettu, før jeg fikk høre *pjoff pjoff pjoff*- så nå er alt abre fryd og gammen=)

---PS: Lønnen min kommer på mandag:D

Skrevet

Spennende! Gi oss en tilbakemld, da, når dere er ferdig...

Og kos deg med shopping og BK, det hørtes digg ut!

Skrevet

Heldig du som er kommet til ul-dag. Må smøre meg med tåmodighet i fire uker til jeg.

Ha en fin opplevelse på ul da, og kos dere med handling og burgerking etterpå :o)

Vil dere forresten vite kjønn?

Har du følelse av at det er det ene framfor det andre?

Lykke til

Skrevet

Ja, jeg regner med at alt er i den skjønneste orden. :) Gleder oss syyyykt masse. :) Skal bli så gy å se den lille. :)

Jepp, sender en sms jeg vet du. :)

Ja, det er greit det vennen. :)

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Tiden går ufattelig fort.. Syns jeg nylig satt å skrev til de andre bim damene som skulle på UL at jeg fortsatt hadde så lenge igjen.. men nå er jeg jo plutselig her jo...

Jeg tror selv det er jente. :) Så skal bli gøy å se om de ser det. :)

Også gleder jeg meg så klart til byturen etterpå. :)

Skrevet

Tusen takk. :)

Skrevet

Blir spennede å se om du har rett da;)

Skrevet

Hehe.. ja.. blir det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...