Gå til innhold

Soveromsdebatten, om det å dele rom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man skal ha eget rom pga brannsikkerhet er det latterligste svaret jeg noen gang har lest. Hallo, de ser jo etter hvor mange som bor på adressen. Man kan ha overnattingsgjester også, så de søker grundig uansett.

Del i vei dere, det måtte jeg med mine søstre da jeg vokste opp. Her må vesla dele med oss inntil videre også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud....jeg kommer til å ha marcus hos meg uansett,selv om vi hadde hatt to soverom..

Skrevet

syns dere skal ha litt respekt for hva andre mener å skriver... går ann å va hyggeli vettu::::)

Skrevet

har da respekt for hva andre mener jeg..

har ikke sagt noe annet..

Skrevet

Tja.. hva skal man si? Jeg syns barna mine skal ha hvert sit rom, men den tid den ballast. Vi har ikke bygd på huset ferdig før (hvis jeg er på vei da) den nye kommer. Og den lille skal uansett dele rom med oss noen måneder først.

Men jeg syns, og håper at vi får gitt ungene hvert sitt rom når vi har bygd på huset. Mannen min har en sønn fra før på 7 som hvertfall trenger et rom når han er her! Et rom som er hans så han føler han tilhører her like mye som hos sin mor. Og han kommer til en alder hvor han og vil trenger sitt rom,privatliv og pustested han kan være alene uten småsøsken som plager han.

Ang brannsikkerhet så er røykvarslere et must i alle rom. Det har vi (optiske).

Skrevet

Helt enig med deg, at det er veldig kjekt med eget rom OM MAN HAR MULIGHET TIL DET:)

Skrevet

her postet det seg litt raskt;) Skulle skrive at det er jo de som ikke har så mange rom at det er mulig eller har boligløsninger hvor man heller ønsker å ha barna i samme etasje som seg selv jeg tenkte på:) Her har størsten eget rom, mens vesla deler med oss inntil jeg er ferdig med å studere og fått meg en annen jobb slik at vi har økonomi til å flytte i større bolig:)

PS. ble bare så irritert over innlegget til hun med brannmennene, egentlig ikke meningen å hakke på noen selv om innlegget ble slik. Sorry!:)

Skrevet

Ha ha...at det er pga brannsikkerhet at alle skal ha eget rom er jo bare tullball :)

Hva med de nettene barna kommer inn på foreldrenes soverom da og ligger i midten? Skal man avvise de pga brannsikkerhet??

*Ler litt*

Brannmannskap leter nok grundig gjennom huset ved en evt brann. Ofte så kommer jo brannvesenet i kontakt med folk som bor i huset (ved evt brann) og de vet hvor mange som er inne. Hvis det er usikkert hvor mange som befinner seg i huset, leter de jo selvsagt over alt. Uansett om det er soverom eller ikke. Det kan jo ligge folk på eks gjesterom, stue etc.

Flott med egne rom, men det er ikke alltid alle har mulighet og råd til det :)

Skrevet

Ja Lenn & nurket *25.10.07^* var akkurat det jeg mente:)

Skrevet

Vi venter nummer tre, og har anledning til å gi barna hvert sitt soverom. Nå har det seg slik at guttene faktisk vil dele rom når babyen blir født, fordi de da er "de store gutta", og vi nekter dem jo ikke det hvis det er det de vil!

Jeg skjønner ikke helt at dette med eget rom er idealet i det hele tatt, i hvert fall ikke når barna er små. Etterhvert når de blir eldre, så kan jeg skjønne at det kan bli litt problematisk, særlig hvis det er forskjellig kjønn og aldersforskjeller, men må man, så må man!

Skrevet

Hei... var jeg som la ut spørsmålet i går. blir nemlig så frustrert når folk spør "hvordan i all verden vi skal gjøre det med soverom!!"

som om om det er verdens undergang at to av barna må dele for en periode. Og denne babyen her blir jo inne hos oss en stund.

Blir liksom så lei meg når folk ikke synes vi burde få en til på grunnlag av soverom!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...