Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er folk her hvis de ikke tåler litt "krangling" og "dritt slenging"??

Bare spør??

Skal ALT liksom gå til moderator hvis ikke det "passer" for alle det som blir sagt her?

Herregud folkens, dere må jo bare tåle litt da vel??

Det ER jo ikke allvor noe av dette som blir sagt her, skjønner dere ikke spøk??Hallo liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)"

Kanskje på bakgrunn av dette at moderator blir varslet innimellom.

Sluttes det å angripe nikk vil det ikke være noe problem.

Skrevet

Kan alle som har skrevet her inne med hånden på hjertet si at ALT de har sagt er spøk!!!

Skrevet

Uffameg, det der tålte jeg ikke. Må nok legge meg med kjølig klut på panna og sippe litt....

Skrevet

Haha, fikk du nerver nå???

Jeg har ikke noe i mot drittslenging osv, jeg. Men det bør da være noenlunde fortjent?

1+1+1=4 skrev bare et innlegg for å minne på alle at det bor noe godt i dem, og det synes jeg ikke hun skal henges ut for.

Manisk depressiv og det som verre er.

Ta den støyten du får, og les øverst på kranglesida, så får du et lite innblikk i hva som er ok og ikke.

Skrevet

Vel, de samler vel opp gørra di for å utestenge deg for godt da:-)

Skrevet

Etter nettopp ha slettet et usedvanlig stygt hetseinnlegg som du hadde postet, så anser jeg din vurderingsevne til ikke å være av de aller beste mht hva folk bør tåle og ikke.

Den typen innlegg du postet er så avgjort ikke ønsket på våre nettsider.

Skrevet

KLAPPER FOR DEN!:-)

Takk moderator!:-)

Skrevet

Godt å `se`, at det ikke var bare meg som har fått en `smekk` på fingrene da :-)

Skrevet

Så flott, Der kan du se at Moderator så absolutt følger med her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...