Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Vi har kjøpt hus, og på grunn av avstand så lot vi familiemedlemmer se på det for oss. Bydde på det. Og fikk det. Nå har jeg sett det. Og huset er kjempefint. Men jeg hater beliggenheten. Og siden vi bydde myyyyyyye over takst har vi ikke råd til å selge jævelskapen heller. Så moralen er jenter: Aldri kjøp hus uten å ha sett det selv...
Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Antar du at alle er like KRONIDIOT som deg selv da eller?? Hadde da aldri kjøpt et hus jeg ikke har sett.
KariMari Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Da kan du ha det så godt! Kjøpe et hus uten å se det selv......herregud!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jøss.. har de anonyme idiotene enedelig forstått at de er noen kronidioter:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 I dette tilfellet er jeg omtrent lamslått av min egen idioti. Men det er ikke noe galt med huset eller beliggenheten egentlig. Og det var en voldsom budrunde for å huke huset også, med flere budgivere. Og huset gikk til mange hundre tusen over prisantydning. Så det er absolutt et attraktivt hus og et attraktivt strøk, det er bare det at jeg ikke fikk den gode magefølelsen der når jeg så det in real life. Håper dette blir en artig historie å fortelle om ei stund. Det kan jo fort vise seg at vi trives når vi flytter inn. Jeg er en mester til å tilpasse meg til livets realiteter og gjøre det beste av det. Og om jeg sliter nå så syns ungene huset er fantastisk, og det er jo det viktigste tross alt.
Libido- Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Du er, ikke vi. Ingen andre gjør slikt må skjønne.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Joda, det kan du godt si. Men når jeg sier avstand her så mener jeg virkelig stor avstand. Vi hadde ingen mulighet til å fly til og fra på en mengde visninger og måtte ta en sjanse. Og noen ganger så går det bra, og andre ganger så driter man på draget.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Jeg har da ikke sagt at dere er :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå