Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Det var en deilig sommerdag og jeg var som regel kåt som faen. Desverre var jeg alene og tenkte på deg mens jeg kjente at jeg ble våt mellom bena....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 det ringer plutselig på døra di. Du går for å åpne, og der står jeg og smiler blidt mot deg. "Lyst på italiensk is? Jeg har akkurat kjøpt et spann.".....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 mmm...deilig...det er så varmt at nesten bikini er for mye å ha på men akkurat nå er jeg glad for at trusa og toppen er på... fingrene mine er ennå våte og du smiler lurt til meg når du forstår hva jeg har gjort... det var da bra jeg kom da sier du ...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg må ha en forrett før isen sier jeg, og stikker fingrene dine i munnen og suger lett på dem. Du smaker deilig i dag også kjære. Smaken av den deilige musa di er nok til at junior krangler mot trusestoffet....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Vi sitter på sofaen og jeg tar is i munnen samtidig som jeg knepper opp buksa di...et forferdelig søl er det allerede blitt men det eneste jeg tenker på er den deilige harde pikken din....den smaker deilig med is på....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Pikken faller litt sammen når den møter den iskalde isen, men den reiser seg raskt igjen under din deilige behandling. de deilige lydene som kommer fra munnen din som er full av is og pikk tenner meg ekstra. det er så pirrende og deilig at jeg nesten kommer med det samme, må ta meg sammen nå.....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Du legger meg på sofaen og sprer bena mine. Du kysser meg heftig på halsen og slikker opp all isen på magen min...tunga di beveger seg mot leppene mine og jeg greier ikke å vøre rolig lenge. Du btrykker deg mot meg og jeg kjenner at det ikke tar lang tid før jeg spruter ut min saft mot deg...jeg vil ha deg NÅ befaler jeg
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 jeg sprer beina dine og gnir den harde pikken mot kjønnet ditt. Lar hodet leke med tappen, gnir hodet opp og ned over det deilige kjønnet ditt... Lar pikken så vidt gli inn i deg, og stopper når hodet er akkurat innenfor. "Lyst på resten?", spør jeg deg lekent. Du ser på meg med et blikk som sier alt, og jeg lar hele pikken gli inn i deg....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 jeg kjenner den deilige pikken inni meg og jeg merker at jeg blir villere og villere... faen kjære jeg blir altfor kåt av deg...hva i helvete har du gjort med meg....tenker på deg hele tiden jo... søren og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå