skifer Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Akkurat nå i skrivende stund står min kjære på kjøkkenet og ringer Andrologisk senter for time hos Purvis!!!!!!!! Måtte bare fortelle det. Er overbevist om at med hans hjelp klarer vi det:)
skifer Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2007 Fikk time 19.09. Men de ringer om noen avbestiller siden vi kan møte opp på kort varsel.. så håper på time litt før. Uansett ,da skjer det hvertfall noe..hurra:) Vi vet jo årsaken til hans tilstand ,det er grunnet ref.open hans,så fikk ikke beskjed om å ta med sædprøve. Tar bare med mine og hans prøveresultater og forhåpentligvis sier han at pergo kan hjelpe oss..fytti jeg er så spent,endelig øyner jeg et lite håp...endelig,jeg kunne grått av lettelse.. Gladhilsen fra Skifer
bente69;) Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Så flott skifersnuppa vår:) Da er dere snart på et nytt spor, får håpe det bærer spirer som gror ))))))) VI får håpe noen avbestiller så han kommer inn litt før:) Lykke til til skifermannen:) Gubben skal på konsultasjon til Purvis den 5. Sept, er sååå spent. Lurer på om jeg skal ringe for å få kopi av svømmeprøven, jeg er jo såååå nyskjerrig!!!! Klem
skifer Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 Takk takk bente:) Det er så deilig at noe skjer. Kanskje vi begge får pergogubber nå da..he he.. Masse lykke til dere og:) Klem klem Skifer
så gla' Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hei skifer! Så kjekt å lese at dere har fått time hos denne Purvis. Håper virkelig han kan hjelpe dere. Masse lykke til med den videre prøvingen! klem
skifer Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Tusen takk så gla´ koselig at du stikker innom,håper alt er bra med deg og mageboeren:) Klem Skifer
så gla' Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Har ikke glemt dere herlige jenter her inne nei. Tenker mye på dere, og håper snart dere kommer etter. Med meg er alt bare bra. Frisk som en fisk. Tror dette blir et godt svangerskap :-))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Nå er vi steget nærmere skifer-baby ! Glad på dine vegne skifer vennen !
skifer Skrevet 25. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2007 Tusen takk vilsågjerne:):) Klem Skifer
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. august 2007 #10 Skrevet 25. august 2007 Nå skal du se ..at *det du vet* går i oppfyllelse ... stor klem
Dotten Skrevet 25. august 2007 #11 Skrevet 25. august 2007 Oj så spennende Masse lykke til. Skal krysse fingre og tær for at det ordner seg nå.... Klem
skifer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. august 2007 Tusen takk jenter Venter enda på at tante skal komme denne pp da,men er ikke gravid da jeg ikke har funnet noe el,har seff testet for å sjekke etter spire uansett da..he he.hun kommer nok snart tanteskrellet. Koselig at du følger meg NoBlonde Klem klem Skifer
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 26. august 2007 #14 Skrevet 26. august 2007 Så kjekt å spenndene da.Håper at ting virkelig skjer og at dere får en time så snart som mulig. Har ikke vært her inne så lenge,så jeg vet ikke hele historien din,men uansett,kjekt å lese at det skjer noe og at du er glad fornøyd. Masse masse lykke til
skifer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. august 2007 Takk "Mamma til en Liten og en stor".. Min historie ,kort fortalt: Vært prøvere et par år nå,blitt utredet og mannen har få og slække svømmere,har trass i dette fått noen positive tester men blødd få dager etter. Har vært medlem her på bimmen siden sånn ca nov 05 tror jeg,noe rundt der. Så da vet du det og;) Klem Skifer
evigoptimist Skrevet 26. august 2007 #16 Skrevet 26. august 2007 Hei skifervennen=) Godt å høre at du har fått med skifermannen til Purvis=) Litt pergo gjør nok susen! Håper noen avlyser, slik at dere kommer inn tidligere. Krysser iallefall alt jeg har, for at du endelig får en spire som vokser og gror og blir i magen til den er klar for livet utenfor=) klem
Ine:) Skrevet 26. august 2007 #17 Skrevet 26. august 2007 Så spennende Skifer! Håper inderlig at dere får hjelp, slik at dere får den lille spiren som dere lengter sånn etter! Selv går vi også spennende tider i møte. Mannen min er nettopp ferdig med Pergokur og el er i disse dager... Klem,
skifer Skrevet 26. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 26. august 2007 Tusen takk evigoptimist og Ine:) Nå er jeg spent på om pergo har hjulpet mannen din Ine,blir på en måte en pekepinn for oss og. Lykke til begge to:) Klem Skifer
Gjest Skrevet 27. august 2007 #19 Skrevet 27. august 2007 Så flott at det skjer noe som løfter forventningene dine igjen skifer! Bra at dere gjør hva dere kan for å lykkes Gleder meg med deg. Lykke til Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå