Gå til innhold

Tok en test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men den var negativ. Har IKM etter syklus 30. - og etter EL kanskje et par dager før. Vet at det er litt vel tidlig å teste, men var så ubeskrivelig utålmodig!! *sukk* Dessuten står det jo på pakken at man kan teste inntil 3 dager før - og jeg tenkte at noen dager før det igjen...... (skjønner jo selv at jeg er helt på tuppa her *tji-hi*)

I og med at IKM kanskje ikke er for om 6 dager så vet jeg jo at jeg likevel kan være gravid, men jeg ble litt sånn ikke-gravid-likvel-deppa.

Kan noen si noen trøstens ord??

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

testa sjøl istad. 8 dager før ikm. er jo så dumt, for jeg visste jo den kom til å bli negativ, men blir allikevel skuffa. hehe. vi får nok vente en uke til. det er jo enda store sjanser for oss:-)

Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd! Det er altfor tidlig å teste - du kan være gravid likevel!! Jeg skal selv teste på onsdag - da har jeg IKM...Er ganske spent, men tror ikke det er noe der....kjenner ingen symptomer i allefall, men det er vel også litt tidlig...Vi får bare smøre oss med tålmodighet, selv om det kan være vanskelig nok...

Skrevet

Vi er bare såå tåpelige :-) Vi VET jo at det er for tidlig, at det er en grunn til at man bør vente til IKM - likevel blir vi altså skuffa når testen blir negativ.

Jaja, godt å høre at det er flere enn meg som er heeelt på tuppa :-)

Vi får håpe i enda en uke!

Skrevet

Jeg tenker nå å vente til torsdag med å teste, blir spennende, selv om jeg akkurat nå er heelt avslappa og ikke tror det blir veldig mange streker på meg altså :-)

Da jeg var gravid forrige gang for maaange år siden hadde jeg ikke et eneste symptom gjennom hele svangerskapet, slik at akkurat det tror jeg du kan ta helt med ro!

Jeg krysser fingre og tær for oss alle sammen!

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også IKM på torsdag, og har ikke tenkt å teste før. D.v.s. hvis ikke TR har meldt sin ankomst før den tid. Bruker alltid å merke at mensen er på vei noen dager før den kommer, så dette blir noen spennende dager.

Merker at jeg er ganske på tuppa selv også, så du er nok ikke alene om det.

Tvi, tvi for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...