Mammapudding Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Sitter her å venter på at helsesøster skal ringe tilbake, men lurer på om noen har opplevd dette? Babyen min på 18 dager høres snørrete ut og det renner hvitt ut av nesa hennes, morsmelk ser det ut som!? Hun virker som hun har litt problemer med å puste ordentlig og legger jeg henne på rygg så hoster hun som om hun nesten drukner:( Uff, håper HS ringer snart!!!"
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Dakar. HEnder det blir litt krøll med hvor drikka skal når de er tette i nesa. Sett feks bøker eller noe under hodeenden av senga, det hjelper litt å ha hodet høyt. MM drypp anbefales for å løse opp i nesa, høres ut som hun fiksa det selv:) Ellers er det helt lov med barnenesespray og nesesuger. Hjelper det ikke bør du dra på legevakta. (Servicen er veldig bra for småttiser:) ) God bedring ønskes til babyen din-
Mammapudding Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Takk:) Nå virker hun normal igjen, og puster helt fint:) Men det var skummelt! Tusen takk for gode tips:)
Gravenstein Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Opplevde at dette med begge mine - det rant morsmelk ut av nesen uavhengig om de var forkjølet eller ikke. Fikk nok mer enn de klarte å svelge unna og så "rant det over" :-)
Mammapudding Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Ja, men dette skjedde 2 timer etter at hun hadde spist. Men hun er helt fin nå, har spist å ligger å sover i armene mine nå Men HS har enda ikke ringt, det synes jeg er dårlig..
Gravenstein Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Kanskje hun gulpet og fikk det ut av nesa? Gjør uansett som nevnt over her; legg bøker under hodeenden på sengen slik at du hever denne ca 10 cm - da blir det mye lettere for barnet å puste hvis det er tett i luftveiene. Håper helsesøster ringer deg, betryggende å snakke med dem hvis man er bekymret og lurer på noe.
Mammapudding Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Ja skal prøve det:) Kan godt hende hun gulpet og det kom ut nesa, hun rapte nemlig ikke etter at hun hadde spist..Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå