Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Det heter kranglesiden, ikke drittslengingsside... Jeg syns dere skal lese det som står over alle innlegg her hva siden handler om, nemlig KRANGLING!!! Jeg blir nesten skremt av å se at det går an å være så slemme mot hverandre, ønske de andre brukerne vonde ting og slenge mest mulig med kjeften. Hvorfor må noen av dere finne en stakkar og henge ut og hakke på??? Det går faktisk over min forstand. Det verste er jo at de som slenger mest dritt ikke tør stå fram med hvem de er og forholder seg anonym. Dette er mitt første innlegg på denne siden, men jeg må si at mye av det som står her er ikke så bra. Bli voksne dere og,krangl så mye dere orker, men slutt å sleng dritt om hverandre!!! Ikke rart det er krig i denne verden sier nå jeg.
Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Herregud. Hårsår?? Så du mener krangledeltakere er skyld i krigene rundt om i verden? *sånnpassenaivkanskje*
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg tror det er mindre krig i verden pga denne sida jeg, siden folk får øst ut av seg litt eder og galle og kan gå rolig ut i verden etterpå Og forresten; KRANGL? Hva slags ord er det da???
guttejente Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Har ingenting å si hvem jeg er og jeg er ikke hårsår. Har nok fått mer pepper og dritt enn mange av dere gjenom min tid og har rygg til å bære det, men jeg syns bare at dere bør holde dere for gode til å henge ut folk til tørk på den måten. Skal noen slenge dritt til meg så vil jeg iallefall vite hvem som gjør det. De skulle fjernet anonymknappen på denne siden også. Jeg ble anonym istad for jeg trykka på feil knott.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 He he skravle går jo litt som det da, for de gangene det virkelig blir en diskusjon der er skravlerene eksperter på å slenge drittsleng til hverandre, noen er reine ondskapen selv=)
guttejente Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Har du aldri hørt ordet KRANGL...... Bøy ordet krangle så finner du det. KRANGL; KRANGLE; KRANGLET... Nå lærte du noe idag også heldiggrisen.)))
Gjest Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Hvem snakker om å være såret...........ha ha ha .!!! Hold deg til saken så skal det nok gå så greit med deg også.
guttejente Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Alle kan slenge dritt, det kan jeg også men det er ikke nødvendig å være så onskapsfull og ønske de mye vondt. Og det er nok ikke alle som tar alt som blir sagt her som tull og tøys. Er nok mange som blir såret. Jeg hadde ikke blitt så happy om jeg hadde lagt ut ting her og bare fått pepper tilbake,men dere gjør som dere vil. Jeg pleier bare være på skravle når jeg er på nett.
guttejente Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Kanskje du anonym syns det er rasende festelig men ikke alle som er som deg. Og jeg blir ikke såret, har bare lest noen andre innlegg her og tolket det sånn at noen blir såret av de vonde ordene som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå