1+1=2+1+x Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har store planer om å gå til anskaffelse av sovepose til jenta mi. En sånn type ajunilak ... problemet med den er at det ikke er hull til selene. Fra den tiden jeg jobbet i barnehage husker jeg om noen som hadde en sovepose med hull til selene. Noen som kanskje vet? Merke?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Vi har Voksi pose de har merka klart hvor man kan klippe hull. Så de er sydd godt rundt som knappehull.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ajungilak har pose med hull. Problemet er at de posene med hull ikke er særlig bra. Jeg har brukt HelSport juniorsovepose siden tulla var 1 år. Selene har jeg "fikset" med en ekstrareim så de går rundt. En slik pose koster rundt 1000,- og holder til barnet er 10 år eller noe.
barbamamsen Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Jeg har en Odenwalder XL baby nest dunpose til jenta vår som er 2,5 år. den er det hull til selene på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå