Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg bare spør om noe her: Om du eller mannen ders for den del, hadde fått følelser for bestevennen til partneren deres, hadde dere tiet om det, unngått bestevennen og jobbet med forholdet dere har hjemme? En på jobb til mannen, har nettopp erklært følelsene han har for KONA til bestekameraten sin. Som i tillegg jobber på samme plass!! Og når han kom hjem fra jobb, erklærte sannelig meg kona at hun hadde følelser for bestevennen til mannen sin. Det har ikke vært noe utroskap(ENDA) og de jobber vel for å få forholdet til å fungere. Men det fikk meg til å tenke slik, at er det nødvendig å være så ærlig å fortelle sin partner dette, når man uansett har bestemt seg for å få det man har hjemme til å fungere?? Ødelegger det ikke mer enn det gavner noen liksom? Mannen er sykemeldt nå. Kona ligger på sofaen med en big depresjon. Og kompisen er plystrende og nyforelska i kona til kompisen på jobb.
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 hehe...reine såpa jo :-DDD Jagu ikke lett...men sånt bør man vel holde kjeft om til man er sikker i sin sak..så kan man være ærlig..så slipper man å såre folk unødvendig..
Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Ja, var det jeg tenkte på. Stakkars mannen hennes... Trodde han levde i en lykkelig tilværelse, og plutselig kommer både bestekameraten og kona og forteller om sitt begjær for hverandre. STAKKAR.
KariMari Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Ja, hvem trenger vel Hotel Cæsar:-D Bestekompisen til mannen min var interessert i meg. Mannen min vet dette, for kompisen hans har ikke prøvd å skjule det....Jeg, derimot, har ikke samme følelser for han, men synes han er super som venn. Veldig kinkig, men etter at han flyttet til utlandet, gikk det seg automatisk mer til. Vi treffes sjelden, selv om mannen min ofte snakker med han på telefon. Viser ikke særlig interesse for ham, men vanlig høflighet selvfølgelig:-) Men det der scenariet du beskrev er vel heller vanskeligere:-P Spesielt hvis de har samme følelser for hverandre! Dersom de har bestemt seg for å satse på ekteskapet, som du skriver, må jo klart den ene finne seg en annen jobb! Det eneste som nytter er å prøve å distansere seg. Iallefall ikke treffes daglig, som man gjør i en jobbsituasjon! Er jo bare et tidsspørsmål før det går gæli;-)
Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Han er sykemeldt nå, og nekter å komme på jobb. Skjønner jo han da. Men det som er verst, er at kompisen hans later som ingenting, enda sjefen og alle på jobben vet alt:-)
2 små,hva nå? Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg hadde tiet. Måtte gud forby at jeg noen gang havner i den situasjonen! Men jeg vet at endel jenter har hatt følelser for mannen min,håper for guds skyld han aldri har følt noe tilbake. Han jobber i et kvinnedominerende yrke,og han ser ikke så aller verst ut,uten at jeg skal få masse ekle kommentarer fra anonyme.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Hvordan dominerer han dem, da? Verbalt eller med pisk og skohorn?
Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2007 Dominerer? Nå er jeg ikke helt med.
Lilly 79 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 Ah, tok den. Bedre sent enn aldri, hæ?
2 små,hva nå? Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Har du noen oppdatering på denne saken da Lilly? ;-) det er du som har stått for all underholdning idag. :-) Hihi!
-Hengebuksvinet- Skrevet 24. august 2007 #13 Skrevet 24. august 2007 men prøvd å tone det litt ned og sagt at det uansett var han jeg ville satse på. For jeg TROR at jeg selv hadde satt pris på denne ærligheten. Eller i og med det er snakk om mannens bestekompis, så er vel kanskje det beste å holde kjeft? Jeg hadde reagert mer på det om mannen min hadde innrømmet å ha følelser overfor besteveninna mi (dvs til henne), enn om han fortalte det til meg. Synes det blir så illojalt å innrømme noe sånt overfor tredjeparten, og veldig lite konstruktivt. Som besteveninne hadde jeg desidert ikke erklært kjærligheten min til min veninnes mann, det er jeg i hvertfall sikker på. Tror de fleste småforelsker seg litt i andre enn partneren, nå og da. Men selv har jeg heldigvis et så godt forhold til mannen min at jeg tviler på at jeg ville gjort noe med det. Føler at bare å vise noe sånt ville vært illojalt mot mannen min, og ikke minst mot barna.
Himmelblå Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 Regel nr 1: Er man i et forhold ser man ikke på andre!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Har du øynene full av blår, derav nicket, eller lever du fortsatt i askepottverden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå