1+1=2+1+x Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har store planer om å gå til anskaffelse av sovepose til jenta mi. En sånn type ajunilak ... problemet med den er at det ikke er hull til selene. Fra den tiden jeg jobbet i barnehage husker jeg om noen som hadde en sovepose med hull til selene. Noen som kanskje vet? Merke?
mamma og my Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Nomad har sovepose med hull til selene. Vi har den og er kjempefornøyd. Ser ut som en helt vanlig sovepose, og passer også i bilstolen- veldig praktisk da hun var mindre, og sovna i posen, og kunne bare løftes i posen over i bilstolen. Kjøpte den på opphørssalg til 500 kr, men finnes sikkert på nettet et sted...
1+1=2+1+x Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 æsj... finner den ingen steder. Og jeg vil ha en sånn. Kjøpte du den i norge?
1+1=2+1+x Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 jippi fant den! Kosta 899,- men regner med den er verdt pengene! Har alltid drømt om en slik. Er du fornøyd da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå