Gå til innhold

Noen jeg kjenner her..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så mye på nett om dagen, og nå har jeg hoppet over til dib men må jo sjekke innom her i ny og ne :o)

 

 

Håper det står bra til med dere,jenter!!

Alt bra med oss!!

Lillegutt er 11 uker i dag, og stortrives :-D

Ukene flyr avgårde, men kan nesten ikke huske hvordan livet var før jeg ble mamma...Hva brukte jeg all min tid på da...hehe...

 

 

En strålende helg ønsker jeg dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Alba33=oD

 

Jeg er her jeg...Med en Knært i magen...=o)

 

Er 12+4 uker på vei...

 

Gleder meg til å få den lille ut i mars...

 

Håper alt går bra og brødrene glad i lillebror...=o)

 

God helg til deg også

 

Klem fra

 

 

Skrevet

hei snuppa ;)

vet ikke om du kjenne meg men jeg har snakket med deg ett par ganger og husker deg :)

 

ja jeg aner ikke hvor tiden går henne,marcus er snart 5 mnd :OOOO

helt sjokkert..

ellers går det kjempe fint med oss ;)

dåp ¨på søndag da :)

blir moro ;)

 

god helg til deg også :DDD

Skrevet

Heisann BabyCakes!

 

Allerede ferdig med 1 trim. ja! :-D

Så spennende!!! Masse lykke til med de to siste trimestrene!!!

 

Litt rart å tenke på at for 1 år siden så var vi superaktive på "bli gravid" :o)

Og nå sitter jeg her med min store skatt, og du en minibaby i magen!

 

Kos deg!

Skrevet

Hei hei Kine!

 

Selvsagt kjenner jeg deg vettu :o))

Bimma mye samtidig vi selv om vi kanskje ikke har snakket så mye direkte sammen før.

 

5 mnd. allerede ja!!

Så moro alder da.

Han er sikkert aktiv og nysgjerrig på livet han :o)

Flott at det går bra med dere!!

 

Lykke til med dåp!!

Det planlegger vi om dagen også..

 

Skrevet

heisann Alba! husker deg godt jeg :-)

Skrevet

Hei Alba!

Jeg er her:) Er begynt på 3. tri, så her går det unna! Rart å tenke på at om bare noen få uker er jeg så langt som deg da du fikk gutten din....! Håper han holder seg der inne litt lenger uansett:)

Så godt å høre at alt er bra med lille gutten din! Kan tenke meg at det er travelt med en ny sjef i huset ja;) Gleder meg til å få det travelt jeg og, selv om det nok blir slitsomt.

 

Ønsker deg og familien en strålende helg tilbake!

Stor klem fra meg:)

Skrevet

Hei, Alba33 - kiker innom her av og til jeg også;o)

Her går det bra - lille prinsessen er snart 4 uker! Tiden bare flyyyyyr. Hun sliter litt med mageknip - men i morgen skal vi på akupunktur med henne, så får håpe det kan hjelpe. Ikke noe kjekt å se lillejenta si ligge å ha det vondt:o( Ellers går det fint - hun spiser og legger på seg - begynner å nærme seg storebrors fødselsvekt nå, he he;o)

Storebror er så stolt av lillesøster - han skal vise henne frem til alle i bhg hver gang jeg kommer å henter han (har da Milla med meg) og når hun gråter skal han prøve å trøste - "så, så Milla" sier han da og klapper henne forsiktig på kinnet - han er så søt:o)

 

Ha en strålende helg du også:o)

Skrevet

Hei Nickie!

 

Så du får deg verdens beste julegave i år? ;o)

Skrevet

Heisann Lunajenta!

 

Åå, så spennende dager du har foran deg nå!!

Nærmer seg jo med stormskritt når man har hoppet over til 3.trim. ( og mitt opphold der ble jo bare 5 uker...)

Krysser fingrene for at babyen din blir inni der en good stund til :o)

Det er jo tross alt det beste.

 

Gled deg masse til travle døgn med lite søvn og MASSE kos og stoooor takknemlighet for livets beste gave :-D

Dette overgår alt her i livet...

 

Stor klem sendes fra meg!

Skrevet

Hei Rutletutt!

 

Er veslefrøkna allerede 4 uker! :o))

oioi...syns jo ikke det er lenge siden terminuka vår...

 

Hvordan var akupunkturtimen?

Håper det kan hjelpe henne stakkar liten...

Ikke noe gøy når de små plages sånn.

 

Hehe...så søt storebror er da :-D

Hun er jo veldig heldig da som har en storebror som er så stolt og snill mot henne.

 

 

Klem,

Skrevet

jeg er her enda jeg =) har 18 dager til ultralydtermin og 11 dager til menstermin så begynner å nærme seg nå... =)

Skrevet

Kan skje når som helst nå,Sauen!!

Spennende! :-D

 

Krysser fingrene for deg!!

Skrevet

Er her jeg Alba...

Kommer vel aldri vekk herifra heller.... ikke spire enda her....

Skrevet

Er her jeg også! :)

Ikke sikkert du husker meg, for jeg har vært aktiv sånn av og på i perioder! :)

Men jeg husker deg veldig godt ihvertfall! :)

Skrevet

Dagen din kommer, doffine!!!

 

Mist ikke håpet!!

Kan du love meg det? :o)

 

I mellomtiden krysser jeg fingrene for deg!!!

**********************************************

Skrevet

Hei Trultemora!

 

Kjenner deg vel ikke så godt nei, men husker deg ja! :o)

Knerten koser deg inne? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...