Gå til innhold

herregud,hvem gjør slikt a??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange desverre... i norge åsså!!! Folk er ufattelig ubeteksom....

Skrevet

Å hjelpes meg...jeg ble helt paff her jeg sitter jeg. Hva går det av slike folk egentlig? Hadde ikke tørt å gått ifra henne uansett,og de gjør det tilogmed mitt i solsteika!Gud så forbanna jeg blir! Slike skulle virkelig ikke ha fått lov til å ha barn! Håper inderlig de får straff som fortjent! Huff...

Skrevet

Ja ufattelig. Dette var og morgen nyheten min på Sol. Man skal ikke være dømmende,men hvem faen etterlater en 1 ÅR GAMMEL JENTE i bilen? Hjelper ikke om det er 2 min eller 40, det er SYKT. Herregud,hun kunne surret seg inn i sikkerhetsbelte og blitt kvalt,dødd av varmen etc etc.

Jeg mener bestemt at slike foreldre burde få oppfølging av barneværnet.

Skrevet

tror en må være litt kort i skallen for å finne på slikt,eller hur? de fikk bare bøter står det..

jeg går så vidt fra femåringen min mens jeg leverer lillebror inne i bhg jeg..syns nesten det er ekkelt..enda da er jeg borte i kanskje to minutter...

Skrevet

Det sto også at de kunne risikere inntil to års fengsel for dette,så la oss nå inderlig håpe det da! Jeg tør virkelig ikke å gå ifra datteren min noe sted,tenk bare hvis en syk person hadde kommet og tatt henne? Hadde aldri klart å tilgi meg selv for det da...Jeg får rett og slett helt vondt inni meg bare jeg tenker på denne lille ettåringen...stakkar...men gudskjelov så gikk det bra...denne gangen.

Skrevet

Ja, helt enig! Varme eller ikke varme, kæm klare å la ongen sin sitte igjen i bilen aleina på den måten? Så utrulig uansvarlig....

Skrevet

helt utrolig at noen foreldre kan finne på å gjøre sånt ! de kan ikke ha så mye å tenke med når de gjør dette.!

blir så sinna når jeg leser om slike ting

også sier de at de trodde hun hadde det behagelig hæææ hvem i svarte har det behagelig i en veldig varm bil da? når det er 28 grader ute!

håper de får en streng straff !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...