Alba44 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Er du her...?? Sendte deg pm for flere dager siden og blir helt bekymret når jeg ikke får svar. Håper alt er bra med deg,kjære venn!! Klemmer fra Alba.
attpåklatt!! Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Åååå, nå fikk eg sååå dårlig samvittighet!! Tusen takk for at du bryr deg!! Og takk for pm... har rett og slett glemt at eg ikke svarte deg. Det var ikke tid til å svare med en gang, så utsatte det.. og så er det jammen blitt helt glemt!! Sorry!! Har det etter forholdene bra! Fire uker igjen i dag er 36+2 nå!! Tiden har flydd jo!! Bekkenet er blitt litt bedre nå.. men føler meg tung og treg for det, prøver å ta det med ro, men det er så kjedelig!! Skal til jordmor på mandag, håper hun kan si at attpåklatten ligger rett vei da.. føler selv at h*n snur seg endel enda. Spennende! Er lite lysten på setefødsel!! Kynnere og murringer er endel av hverdagen nå, litt uvant det, var ikke plaget med de to andre. Hadde ikke noe tegn på fødsel med de.. riene bare startet. Så er litt spent på hvordan denne gang blir.. Mannen kom hjem i går og sa han må til sørlandet og jobbe noen dager to uker før termin.. hm.. liker det ikke helt kjenner eg.. Men tviler nå litt på at eg får før tiden. ' Hvordan går det med deg da, snuppa?? Sliter med lite søvn o.l. Gruer meg til den biten... hehe! Gullet ditt er vel blitt stort nå, smiler og følger med tenker eg.. Kos deg masse ihvertfall, tiden går fort!! Takk for at du ropte på meg.. kjekt å skrive med deg!! Nå skal eg ut et ærend.. må fordele litt hver dag... Snakkes!! *klemmepå*
Alba44 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Heisann!! Det var jammen godt å få svar fra deg! Ble bekymret jeg vettu... Er du virkelig så langt på vei... Om noen få dager er du fødeklar og attpåklatten kan komme når som helst. Blir spennende å se om det er en herremann eller ei frøken da ;o)) Gleder meg til å høre!!! *følger spent med* Bra å høre at formen ikke er så aller verst da. Skjønner godt at du føler deg tung, for det gjorde jeg veldig på slutten av mitt svangerskap og det varte som jo du vet "bare" til 33.uke. Går veldig bra med meg! Har det travelt, mangler søvn ja og nyyyyter hvert sekund med lillegutt :-D Han er så skjønn!! Har begynt å smile litt og følger med )) Var ute med noen venninner her en kveld, og selv om det var deilig å komme seg ut og bare være meg, så var det så godt å holde lillegutt igjen da jeg kom hjem så jeg felte noen gledestårer!! Hehe...blir helt rar av å være mamma, jeg... Må legge gullet ut i vogna nå, men snakkes senere! Klemmer,
attpåklatt!! Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Hei igjen!! Tror nok veldig på at det er en herremann til.. har "følt" det hele tiden! Sv.skapet er så likt det med min andre gutt.. magen er guttefasong,hjertelyden er i forhold til gutt hvis en skal tro på det! Og h*n er såå aktiv og sterk... tar pusten fra meg ofte!! Er litt spent på hvordan hverdagen min blir snart... Håper å få en sovebaby denne gang også, har vært heldig med de to andre!! Har startet å glede meg til diverse nå... gå fort og lenge... hehe! Bøye meg uten at eg føler meg som 100 år! Være med på ting uten at dagen etterpå er merket av det.. smertemessig! Drikke vin til kosematen!! Snu meg i sengen uten problemer! Og ligge HELT inntil mannen(og diverse i den sammenheng...) :-)) Kunne sikkert ramset opp mye mer.. Men, kommer til å savne mye og.. Spark i magen... Den følelsen av å "lage" et nytt menneske! Kontakten og den følelsen av å være to... hvis du forstår!! Husker eg følte meg ganske "tom" og alene en stund etter fødselen.. Lurer på hvordan nutmeg har det! Må sende en mail igjen tror eg... Har ikke hørt fra henne på en stund. Håper hun kommer på nett snart.... Satser på hun har det bra!!! Og trives i huset!! Skal gi deg beskjed hvis eg hører noe nytt fra den kanten!! Ha en strålende søndag, eller vet jo ikke om du leser dette i dag.. hehe! Klem!!
Alba44 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2007 Hei igjen, kjære venn! En liten herremann, ja...hehe...så spennende å ikke vite.. Husker etter at jeg fikk vite at Albababyen var gutt, så føltes det som det mest naturlig i hele verden. Selvsagt var det en gutt jeg skulle bli mamma til! Hehe... Åå, så bra at h*n er så aktiv og sterk!! da slipper du den bekymringen ihvertfall!! Lillegutt skremte vettet av meg ofte fordi han var så rolig... var jo på sykehuset 2 ganger pga lite liv også, og de sa jeg måtte følge ekstra med. Det jeg savner med graviditeten er spenningen. Telle ned, lure, fundere på hvordan han var/så ut osv... Men: syns det er myyye bedre med han utenfor kroppen min :-D Savner ikke halsbrann, legekontroller, vonde gravidbukser, ikke kunne sove på magen, "hvalrosskos" med mannen m.m.Hehe... Lurer også på hvordan det går med Nutmeg! Ikke hørt fra henne siden tråden vår helt i begynnelsen av juni. Håper hun har det bra!! Hils henne hvis du mailer henne. Søndagsklem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå