Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg er glad i frivillige verv, da- så jeg har fått oppgave i å samle inn instrumenter til et SOS Barneby hus som kommunen min skal åpne i Latvia nå i høst. Vi damene som er engasjerte her, har samlet inn penger til musikk anlegg- og nå skal huset åpnes snart. Har du- eller kjenner du noen som har instrumenter å avse? Vi har fått alt fra klarinetter til blokkfløyter og pinner. Men de har jo ingenting fra før!! så alt er kjærkomment!! Har du noe/ noen å avse, kan jeg hente i Oslo området.. For de interesserte, send meg PM så kan du få en hjemmeside å se på så man ikke mistenker det for å være useriøst..... Hilsen Nunne'n
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 jeg dytter* Noen må da vite om noe annet enn dager igjen og slimpropper
Circe Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg skal høre litt rundt jeg vettu. Sikkert mange som har noe slags instrumenter hjemme.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Ikke umulig du får noen korps med på dette heller? Sjekk ut http://www.musikkorps.no/
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 huset får barn i alle aldre, så alt fra pinner ,triangler osv er svært interessant!! selv blokkfløyter??? (som gubben sa- er intr....)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. august 2007 #12 Skrevet 25. august 2007 Ta kontakt med korps og musikkforeninger i Norge! Ta kontakt med media! Da får en bestandig masse oppmerksomhet! Passer perfekt i media du Nunne!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 prosjektet hadde førsteside og dobbel midtside i lokalavisa her i går!! Har kontakta musikkorpsforbundet!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 musikkorpsforbundet sliter med rektuttering. Jeg sendte mail denne dagen- og er de like trege til å svare nyervervelser som meg, så skjønner jeg at vi må gå med MP3 spiller i 17.mai toget!! Ennå ikke fått svar. og vi skal ha så mye som mulig instrumenter til 19. september. Alt fra triangler og blokkfløyter til klarinetter og tubaer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå