Gå til innhold

Mannfolk!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang denne uka sto mannen min og jeg og barna opp samtidig. Han pleier å ha dratt på jobb når vi andre står opp.....

Jeg hoppet rett i dusjen mens jeg trodde han smurte matpakker etc til barna. Akkurat da jeg skrudde av vannet kommer han inn på badet. 'Jeg må på do jeg altså', er første han sier. Så sier jeg 'kunne du ikke gjort det mens jeg var i dusjen?!' (vi har bare ett bad, med doen inne på badet. Det hender en sjelden gang vi setter oss på do hvis den andre står i dusjen....kanskje litt ekkelt, men med tidspress og plassmangel så må man bare..he he....). Jeg fikk inntrykk av at han mente jeg måtte gå ut nesten før jeg hadde tørka meg... Hadde vanvittig dårlig tid også så jeg var litt stressa.... (jeg spurte han også om han hadde laget niste til ungene, men han hadde visst sendt noe jobbmail....)Så begynte han å kjefte på meg om at jeg var egotripper som krevde badet i fred og når jeg måtte på do så måtte alle andre vike etc. og at han kom til å være dotrengt i minst halvannen time, for det var det det tok å kjøre til jobben hans bla bla bla. Så sier jeg at selvsagt skulle han få gå på do, men jeg ville gjerne tørke meg først. 'Nei, jeg må ikke på do lenger', sier han. 'Slutt da, det var ikke sånn jeg mente det', sier jeg. Så begynte han å rope at han var drittlei diskusjonen, han var ferdig med den og at jeg skulle lage et helvete for noe sånt etc etc. Når han tok den så gadd ikke jeg å si noe lenger, men ordnet meg ferdig mens han gikk i dusjen. Da han var ferdig kledde han på seg, pusset tennene og smalt døra igjen. Uten å si ha det til hverken meg eller ungene....

Hva synes dere?? Jeg blir dritskuffa over han, synes han er barnslig som ikke kan prate ordentlig om noe. Dette var jo i utgangspunktet en filleting.... Ble nesten litt redd for følelsene mine for han også, for da han pusset tennene så ble jeg irritert og nesten litt uvel over måten han pusser dem på....

Veit at ikke alle har det rosenrødt hele tiden, men jeg blir så frustrert!!!! Kan jo nevnes at vi har vært sammen i 12 år, så det er jo ikke første gangen vi krangler...he he...

Uff, måtte bare få ut litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var jo ikke en hyggelig start på dagen, akkurat...

skjønner at du syntes han var litt urettferdig der, men kanskje var han innmari trøtt og sliten?

Det er jo fredag, og det blir sikkert godt med helg:-)

du skriver at du ble usikker på følelsene dine for han, og det må jo sies, det er skjeldent at man kjenner man elsker den man krangler med!

Hvordan er følelsene dine for han ellers?

Gjør dere mye sammen, tar dere tid til hverandre, eller går bare dagene i ett?

Skrevet

hehe... forstår godt du ble irritert da ja.. Ikke noe gøy å så slikt slengt i trynet når man egentlig ikke har gjort noe! Han må ha stått opp med feil fot eller hva man nå sier :P Håper virkelig han ikke er slik hver dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...