Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 noe tyder på at uvitenhet blandt foreldre begynner å bli så stort at nå er det på tide med opplæringsprosess for alle som er gravide førstegang. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1955119.ece
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Dæven, skulle på krangle denne da..............
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Fatter ikke at de kunne gått fra ett så lite barn i bilen så lenge jeg.. sol eller ikke.. Her løper jeg som en tulling om jeg skal inn igjen å hente noe jeg har glemt når jeg skal ut å kjøre lissom... Hadde jeg skulle ett par ærend som tok nærmere en time hadde jeg tatt med barnet!!!!!
ketosina Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 at folk kan være så korttenkte? at det ikke kan bli så varmt i bilen? godt det gikk bra i allefall.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Å herlighet, er det mulig? Stakkars unge, og stakkars uvitende foreldre. Jeg er stor tilhenger av at det er lov å tenke før man handler...
Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Det triste er at ikke alltid det er noen i nærheten å melde i fra om slike ting. På sommerstid burde faktisk politiet gå ut med opplysning at alle burde ringe dit hvis de ser barn alene i bilen.
Gulosten™ Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Man skal da ikke ringe politiet og vente på at de skal komme og åpne døra?? Det hadde tatt meg ett og et halvt sekund å knuse ruta på bilen, og ringt til politiet etterpå og sagt hva som hadde skjedd.... Fy faen at det går an å bli så stutte i hue.... Dette gir virkelig mening til utsagnet "enkelte skulle ikke hatt lov til å ha barn"......!
lille je Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 En ting er nå at det går an å være så blåst at man ikke skjønner at det blir varmt i bilen... En annen ting er å gå fra en så liten unge så lenge på en parkeringsplass i en stor by....? Er det mulig?
katlinka Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Jeg blir i min naivitet overrasket jo. Kan bare ikke (eller vil ikke) fatte at dette går an, å forlate et barn i en bil, i varmen, alene, i nærmere 1 time.. nei, uff...
Trulte76 Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Gud jeg hadde skemmes visst jeg var de og der var politiet og hadde reddet ungen MIN!! Bare noen småærend..40min!! Synes det er uansett lenge å overlate en unge alene i en bil..og innelåst også da.. MAN skal uansett ikke gå ifra små barn i bil når man er på kjøpesenter!! Uansett varmt eller ei!! 40 minutt er jo lenge.. Mye rart av foreldre ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå