Gå til innhold

Blir ikke overasket................men

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke at de kunne gått fra ett så lite barn i bilen så lenge jeg.. sol eller ikke.. Her løper jeg som en tulling om jeg skal inn igjen å hente noe jeg har glemt når jeg skal ut å kjøre lissom... Hadde jeg skulle ett par ærend som tok nærmere en time hadde jeg tatt med barnet!!!!!

Skrevet

at folk kan være så korttenkte? at det ikke kan bli så varmt i bilen?

godt det gikk bra i allefall.

Skrevet

Å herlighet, er det mulig? Stakkars unge, og stakkars uvitende foreldre. Jeg er stor tilhenger av at det er lov å tenke før man handler...

Skrevet

Det triste er at ikke alltid det er noen i nærheten å melde i fra om slike ting. På sommerstid burde faktisk politiet gå ut med opplysning at alle burde ringe dit hvis de ser barn alene i bilen.

Skrevet

Man skal da ikke ringe politiet og vente på at de skal komme og åpne døra?? Det hadde tatt meg ett og et halvt sekund å knuse ruta på bilen, og ringt til politiet etterpå og sagt hva som hadde skjedd....

Fy faen at det går an å bli så stutte i hue.... Dette gir virkelig mening til utsagnet "enkelte skulle ikke hatt lov til å ha barn"......!

Skrevet

En ting er nå at det går an å være så blåst at man ikke skjønner at det blir varmt i bilen... En annen ting er å gå fra en så liten unge så lenge på en parkeringsplass i en stor by....? Er det mulig?

Skrevet

Jeg blir i min naivitet overrasket jo. Kan bare ikke (eller vil ikke) fatte at dette går an, å forlate et barn i en bil, i varmen, alene, i nærmere 1 time.. nei, uff...

Skrevet

Gud jeg hadde skemmes visst jeg var de og der var politiet og hadde reddet ungen MIN!!

Bare noen småærend..40min!! Synes det er uansett lenge å overlate en unge alene i en bil..og innelåst også da..

MAN skal uansett ikke gå ifra små barn i bil når man er på kjøpesenter!!

Uansett varmt eller ei!!

40 minutt er jo lenge..

Mye rart av foreldre ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...