Gå til innhold

Linda87

Caker*fikk to babyer 21.06.06*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Håper du ligger og koser deg med baby i magen enda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32+5 idag :D , er så glad for å ha kommet hit.

Skulle ha hatt en undersøkelse denne uken, men jeg ba pent om å få vente til midten av neste uke/uke 34.

Er 4uker og 1 dag siden min livmorhals ble målt til 3mm, myk, og kunne se litt av vannhinna, så syns det er ganske utrolig at jeg ligger ennå.

Håper så inderlig på å komme til uke 34.

Har en del kynnere, og stikningssmerter i underlivet som kommer og går. Ryggen føles ikke så bra lengre, forstålig etter å ha ligget i over 10uker, men skal ikke klage, hun er jo der inne ennå :)

Takk for at du spør, er så glad for å kunne fortelle litt.

Jeg leser igjennom alle trådene her nesten hver dag, prøver å forberede meg så godt det går. Hadde vært så utrolig glad hvis jeg fikk ligge til uke 34.

Jeg kommer stadig innom med oppdateringer og/eller spørsmål :)

Håper på at jeg på søndag kan fortelle at jeg er kommet til uke 33.

Skrevet

Så flott, Linda87.

For hver dag som går nå, reduseres sjansene for komplikasjoner og senskader. Helt utrolig at du holder ut :)

Dette går nok kjempefint skal du se.

Gleder meg virkelig på dine vegne :)

Skrevet

Hei ! Hvodan går det med dere nå da?????

håper det går bra. Jeg lo på sykehusa tre måneder. men så kommet Vanessa 9 uker før før men alt går så bra takk gud. ho bobler le gjør alt som en vanlig 4 måneders baybe gjør. aldri noe problema. bare gulper mye fordi ho liker å spise mye.( pupper flaske og nå maisgrøt).

stor klem fra oss.

Skrevet

33+1 i dag :D , håper så inderlig på en uke til!

Er jeg så heldig å ligger til søndagen må jeg ta en innvendig undersøkelse, og får da også en vekt estimering av jenta i magen :)

Gruer meg til det, men som sagt kommer jeg meg til uke 34 anses det jo som rimelig trygt om jeg skulle føde da uansett :)

Er jeg fortsatt gravid til søndag er jeg nok overlykkelig!

Min oppdatering for nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...