lanoforliten Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Synes du det er så rart at alle snakker om slanking når du kaller alle for tjukka?????
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hør her tjukka! Angående fedmeproblematikken din så trenger du vel for pokker ikke legge skylden på meg:-) Er da ikke min feil at dere er så fordømt late og sitter hjemme godt vakumfestet mellom Dib-stolen og den overdimmensjonerte rævva deres:-) Kutt ut trøstespisinga di heller du vennen:-)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Snuppert mener det godt, han er den nye kosekaninen vår=)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Argggggggggghhhhhhh.. pass deg nå angie... like før jeg tar første fly nedover, for å lære deg folkskikk:-)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Det passer bra siden jeg kar booket time med kaninen i dag. Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask
lanoforliten Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Jeg legger da ikke skylda på deg, men du er ikke akkurat hjelpsom!!! For ikke å snakke om alle de andre "sjarmerende" uttrykkene du har på oss damer... Ja ja, på andre kjenner man jo som kjent seg selv....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 *spyr så spruten står* Nå får det bli slutt på denne kvalmende flørtinga!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Hør her igjen tjukka!!! Hvis det er noen som er hjelpsom her inne, så er det faktisk meg:-) Jeg er spesialist på å bryte ned ubrukelige kjærringer mentalt og holder de vekk fra kranglesiden. Men jeg har tatt utroliog godt vare på de late, fete og trøstespisende trygdesnylterne som har flere lag med valker, krater med strekkmerker og cellulitter som ligger som et markspist lik her inne på kranglesiden!! Disse har fått min varme og sympati og jeg har holdt de onde anonyme drittslengerne unna disse stakkars taperne:-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Bare spy i vei du "anonym" mulig du har godt av å kvitte deg litt med vomfylla som opprettholder din ekstrem store kalloristatus og som legger seg som flesk på flesket ditt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå