Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 .... Jeg har EL fra høyre eggstokk, men der har jeg mest sannsynlig en tett eggleder! (Operert x2) Har nesten alltid EL på høyre side, og er litt lei meg nå. Var hos gynekolig i går som fortalte at fysiologisk sett så ligger alt til rette for å bli gravid. Han kunne tydelig se at jeg har EL og alt annet var tipp topp. Men hva hjelper det når egget mest sannsynlig sitter fast. Og nå må jeg prøve et år først før jeg får hjelp! Litt lei meg i dag. Er jo utålmodig!
ambumamma Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 uff så kjedelig. vente¨år føles jo som en hel evighet. får jo inderlig håpe det skjer noe av seg selv før den tid da :-)
satser & vesla Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Hei. Jeg også har en tett eggeleder på høyre side. Opplever mest eggeløsning på høyre side og sjelden på venstre (som er bra). veldig langvarig og slitsomt prosess på å vente på "den rette". Skal begynne med pergo nå på søndag. Håper det klaffer denne gang. Krysser fingrer og tær for oss to og de andre her på siden ;-)
camelia4årpåvent Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Hei!! Synes ikke du skal gi deg med det svaret. Tror jeg ville ha gått til legen igjen (ikke gynekologen) og forklart den fortvilte situasjonen. Skylling av egglederne er jo bare en enkel prosedyre ( ifølge det jeg har hørt) så ser jo ingen grunn til at du absolutt må vente et år. Synes dette er en ganske merkelig beslutning med tanke på at du ikke er så kjempe ung i "babymakingsammenheng". Du skjønner hva jeg mener :0) Ikke gi deg med det ene svaret! Ønsker deg masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå