Sluffsa Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article620869.ab Heeeeeelt vilt.....hvem gjør slikt....??????
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 "vi forsto virkelig ikke at det kunne bli så varmt"....faen....er dem dum eller??? Når det er 28 grader ute, og bilen sto ute i sola???
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Det er i grunn alt for mange som gjør slikt. Jeg reagerer også på idiotfolk som lar barnevognen stå i sola, det har jeg måtte gitt beskjed om fler ganger. Triller jeg på en dag sola skinner så henger jeg over et lyst teppe på kallesjen for å få reflektert varmen..pluss sjekker ofte hvordan det står til i vognen...og setter alltid vognen i skyggen.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Å herlighet, jeg tror ikke jeg hadde turd å gi barnet tilbake til foreldrene jeg! For det første er det jo horribelt nok å etterlate en 1 åring i bilen alene i OVER 20 minutter(!!!!!), og så i solsteken i tilegg????? Hjelpes, de kan umulig være skikket til å være foreldre... Håper indelrig barnevernet blandes inn og kan gi foreldrene litt opplæring og kunnskaper. Stakkers lite barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå