Gå til innhold

Vellykka nattavvenning!!! ENDELIG!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Han er 7,5 mnd! Vi flytta han på et anna rom, pappa'n gikk inn og roa han med sutten hver gang han gråt... Kvarter, halvtime, time, annenhver og tredje time om en annen.

 

Først gikk det 6 netter (pappan's ferie, må jo time det, hehe). Så ble babyen syk med feber, og vi ville gi han all mat han ville ha, også om natten. Så da ble det å begynne helt fra starten igjen når han var helt frisk.

 

3 nye netter. Så skulle pappa'n på reisejobb. Gjett om jeg grudde meg - sitte der å roe han i 20 min om gangen, illskrikende baby, når jeg hadde puppen tilgjengelig, dautrøtt og visste at jeg skulle være oppegående med han alene på dagene i tillegg fra halv syv om morran!

 

Men trengte jeg detta? NEI=) =) =) Han sov natta gjennom den første natta jeg var alene med han!! Trodde d var flaks, men nå har d skjedd denna natta å! Tror vi har klart det! WEEEEE=) All ære til pappa'n i huset, flinkingen!!

 

Bebisen legger seg halv åtte på kvelden, og det neste måltidet han våkner etter, d får han - i 23, 24 tiden ca.

Så sover han til sju tiden!!! For noen nydelige timer å endelig få sove! Vi måtte opp i 3 faste måltider på dagen i tillegg til puppen! Er så glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er og snuppa nattavvent, bestemor tok jobben da hun var rett over 6mnd, men hun får og 4fastemåltider på dagen + minst 3puppemåltider, hun sover fra 18.30 til 06.30 =)

 

En helt annen verden, men våkner litt vel tidlig da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa her er også nattavvent, men våkner inimellom på natten. Da er det inn med sutten. Hun får grøt+mme til frokost, mme og frukt til lunsj, middag og vann til middag, grøt og vann til kvelds og flaske med mme på senga når hun skal legge seg.. men hun våkner i otta da, i 05 tiden gjeeeeeeesssspppppp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har du leifa igjenn nå?

Du som har søkt SÅ mye trøst og oppmerksomhet fordi du er alenemor (husker godt at du ikke turte å gå tur med babyen fordi du ikke rakk all personlig kroppspleie og sminke f eks).

Og så bor du sammen med pappaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym; Spar deg! Ho har forresten aldri sagt at ho er alenemor.. ! Hvis du skal komme med dritt .. så får du iallefall være oppdatert..

 

Så bra at han er nattavvent!! FLinke lille gutten! Mathias syns det er greit uten mat nå, men våkner 1-2 ganger! Men i natt så sov han til kvart på fem da! Så går framover!! =)

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det fortsatt amming om natten, jeg fullammer enda. forsøker hver eneste dag med forskjellig type mat, men får i henne så innmari lite. så det er liksom puppen som er hovedkilden til mat....

prøvde idag å drøye med pupp til hun hadde spist middag,men hun sparte seg til puppen virket det som...

jeg skal ha ny bebis i april og haddde vært deilig å hatt litt tid imellom hvor jeg ikke var ope om natten, så tar gjerne imot tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym 19:12

 

Har jeg søkt trøst og oppmerksomhet fordi jeg er alenemor jah? Tror du har forvekslet meg her.. Har vel aldri vært alenemor jeg! Har aldri vært slutt mellom meg og min samboer!

 

Nei, get a life sier jeg bare... og lær deg å stå for det du mener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det går rette veien med nattamminga deres også da :o) Deilig når man får helt normale netter igjen :o) Håper han sover litt lenger etterhvert ja, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampe26

 

hvor gammel er hun? han her ville heller ikke ha mat med det første, så vi måtte ha 1 ts malt i grøten (hvetegrøt med frukt, 6mnd) dette er fortsatt det han liker best. middagsglassa er mildere i smaken fra 4 mnd, derfor begynte vi med disse selv om han var 6 mnd, og d virket som han likte det bedre. selv om han ikke var spesielt interessert, prøvde vi hver eneste dag, og ville han bare ha 2 små skjeer, ja så fikk han det :o) plutselig likte han det bare :o) i tillegg var han mer interessert i fast mat, hvis han fikk gjort seg halvmett på puppen først.

 

masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånne innlegg blir verken tatt alvorlig eller bidrar til debatt på disse klubbsidene her...... her er vi HYGGELIGE mot hverandre og har saklige debatter !!!

 

Skal du være anonym og frekk kan du bare dra herfra

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du var da :o) Her skjedde det ikke av seg selv, så da måtte jeg vente til han fikk fast føde før vi satte i gang med avvenningen. Men bra for dere ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...