Gå til innhold

Noen som har noen gode tips mot "kink" i ryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt vondt i nesten en uke nå. Det blir bare værre. Har vont rett ved skulderblad. Det gjør så vondt å mate, skifte på og ordne med minsten. Han skal jo helst stå å hoppe på fanget hele dagen. Har prøvd sånn ibux gele. Fikk voltaren av ei venninne. Ikke noe som duger jo. Litt kjedelig. For jeg har masse som skal ordnes til dåp på søndag. Har ringt legen, men ikke fått noe time før 3 sept. Ikke spes lysten på å ha så vondt fram til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om dette hjelper, men da jeg fikk kink i nakken (blir ikke helt det samme), sa hun at det hjalp å holde det området varmt. Så jeg gikk med skjerf i et døgn, så ble jeg bra igjen.

Skrevet

har prøvd med varmeflaske, men ikke i ett døgn av gangen. men prøver det jeg da. takk for svar

Skrevet

Det hjelper å henge seg.

Ja, altså... Ikke henge seg etter nakken men.. :P

Ta tak i en dør, en trapp eller noe sånt med begge hendene og løft opp beina slik at du blir hengene uten å røre gulvet. Heng slik i 10 sekunder. Det høres kanskje rart ut men dette har hjulpet meg mange ganger :)

Skrevet

Det beste er kanskje hvis du finner et sted der du slipper å løfte opp beina men kan henge helt strak uten å komme ned i gulvet. :)

Skrevet

Kiropraktor, trening og fysisk aktivitet innenfor smertegrensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...