forvirret... Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 2 1/2 mnd etter fødselen begynte jeg å miste såå masse hår. Å det er faktisk så ille at jeg kan ikke gå med håret løst, fordi jeg mister så ufattelig mye.. Når jeg har dusjet er det DEN klasen! Var sånn med førstemann også, men er jo litt bekymringsverdig.. Flere som har mistet/mister mye hår etter fødsel? Slik jeg mister nå, kommer jeg til å ikke ha mer hår på hodet når måneden er slutt..
BettyBoob Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 3-4 mnd etter fødselen ramlet så mye hår ut at jeg heller ikke gikk med håret løst. og jeg har ikke spes tykt hår fra før av! Var sjeleglad den dagen det stoppet opp! Nå har jeg bare masse "babyhår" som vokser ut og er my ekortere enn alt det andre men det er jo på vei tilbake! og ja, det er helt vanlig!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Jeg mistet også mye hår, det er helt vanlig.. Holdt ikke på så altfor lenge.. Men hiv i deg B-vitaminer, det hjelper!
☆Monkey Business☆ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg har hatt håret i hestehale siden mini ble født, mister utrolig mye hår:( Må ha det en spesiell måte, viss ikke ser jeg nesten skallet ut på toppen....håper det snartsnur, ikke særlig gøy......
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Helt normalt det.. man mister lite hår mens man går gravid ellerno, så noen mndr etter fødsel så kommer alt hårtapet.. Jeg mistet hår fra han var 2 1/2 mnd til 5 1/2 mnd gammel.. Har ganske tykkt hår da, så det var ikke akkurat så synlig for andre heldigvis.. men kom stoooore klaser i dusjen og når jeg børstet det Nå derimot ser alle det mye bedre at jeg har hatt litt mindre hår, for nå har jeg mange 1 1/2 cm lange hårtuster oppi hodet mitt.. Gleder meg til å få alt tilbake til det normale ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå