conney skal ha nr 2:) Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 det står på nett at de kommer den 27, og det er på mandag..
pilutt1 Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Kan jeg få spørre om hvor du finner slikt på nett?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hvis du går inn på NAV sine sider, www.nav.no og ser til venstre på alfabetet. Trykk u og velg utbetalingsdatoer. Da finner du mange slike datoer. Det står ikke når fødselspengene kommer, uheldigvis.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Fødselspengene kommer rundt den 30-31. i mnd. MEN det kan variere fra kommune til kommune. Noen starter utbetalingen av foreldrepenger ca 20-25 i mnd. Men i utgangspunktet så skal du ha de innen utgangen av mnd
mamma07&09 Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Jeg har også fått dem, men beløpet stemte ikke. Fikk 5000,- kr mindre enn hva jeg skal ha... Så nå skal jeg gå i helga og gruble på hva som kan være grunnen til det.. Jaja, det ordner seg nok på mandag når jeg ringer nav. Ikke første gang det har vært noe tull med utbetalingene derfra.
strekkmerketrollet Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 jeg har fått dem fikk dem i går ettermiddag (etter 16) De sa på nav at jeg mest sannsynlig ikke fikk dem før mandag, siden de ikke foretok sendinga før på torsdag. MEN her er de =) HURRA! (har ikke samme bank som nav)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå